Miksi?
Tulevaisuuden kokeneet pitää kasvattaa itse
Syvään juurtuneet uskomukset koulutustaustoista ohjaavat liikaa
Osaajat äänestävät jaloillaan
Nuorta kohderyhmää eivät puhuttele asiakkaille suunnatut kalvosulkeiset ja kampaviinerit, vaan on tehtävä proaktiivisesti töitä, jotta saadaan parhaat hakemaan meille
Vahva brändi peittää osan työtehtävistä ja alueelliset yksiköt eivät näy
Vahva suositus: Täsmällisellä ja suunnitelmallisella tekemisellä päästään pidemmälle samoilla resursseilla
Miten ja mitä?
Ennakoiva henkilöstösuunnittelu
Tarvesuunnitelma - tämä on kaiken A ja O!
Mihin työtehtäviin joudumme seuraavien kahden vuoden aikana kasvattamaan itse tekijät? Huomioi eläköitymiset, muutokset bisneksessä ja avainroolien jatkuvuus
Aktiivinen oppilaitosyhteistyö ja keskusteluyhteys
Missä ovat ne nuoret, joille haluamme olla potentiaalisten vaihtoehtojen joukossa?
Kehittymispolut
Ketkä meillä voivat toimia esikuvina työtehtävittäin?
"Meidän malli" / "Näin kehityt meillä" -mallinnukset
Miten kesätyöt ovat meille lupaava alku? Miten sitoutamme timantit jo opiskeluaikana? Miten autamme suorittamaan opinnot loppuun? Miten tarjoamme jatkoa?
Viestinnälliset teot
Meille töihin -info
Missä meillä on nuorille suunnattu viesti?
Miten varmistamme, että kiinnostunella on riittävä tieto hakeutua meille töihin tai ottaa yhteyttä?
Vierailukonsepti