​​​​​​​

Haluamme edistää kansainvälisyyttä ja auttaa tavaroiden ja palveluiden viennin sujuvuudessa

Euroopan unionin yleinen alkuperätodistus ja ATA carnet -tulliasiakirja

Kauppakamarit myöntävät ulkomaankaupan asiakirjoja, kuten Euroopan unionin yleisiä alkuperätodistuksia ja ATA carnet-tulliasiakirjoja.

Alkuperätodistus haetaan sähköisesti www.vientiasiakirjat.fi -palvelun kautta.

ATA carnet-tulliasiakirja haetaan www.atacarnet.fi -sivuston kautta.

Asiakirjojen vahvistaminen

Useimmiten ulkomaiset tahot voivat pyytää yritystä vahvistamaan tietyn asiakirjan kauppakamarissa. Yleisimpiä kauppakamarissa vahvistettavia ulkomaankaupan asiakirjoja ovat kauppalaskut, pakkausluettelot, hinnastot ja erilaiset todistukset.

Asiantuntijat apunasi - kysy neuvoa veloituksetta

Satakunnan kauppakamarin jäsenhintaan sisältyvässä neuvontapalvelussa asiantuntijat ja lakimiehet vastaavat kysymyksiisi liittyen muun muassa verotus-, talous-, työsuhde- ja yhtiöoikeudellisiin asioihin.

Uudet tilamme ovat sinun ja yrityksesi käytettävissä

Hyvä kokous syntyy inspiroivassa tilassa! Joskus omasta toimistosta poistuminen toimii kivasti ajatusten tuuletuksessa! Ydinkeskustassa sijaitsevat kokous- ja työtilat myös yrityksenne käytössä.

KauppakamariTieto, artikkelit ja ammattikirjasto

Ajantasaiset tiedot, joskus detaljitasollakin, saattavat pelastaa tiukassa paikassa ja itseään on hyvä haastaa kehittymään. Pidä itsesi tiedossa kiinni!

Palkitseminen on osoitus arvostuksesta

Menestyvän yrityksen taustalla on osaavia, sitoutuneita työntekijöitä. Välillä on hyvä pysähtyä kiittämään. Ansiomerkki viestii saajalleen, että hänen kokemustaan ja sitoutumistaan arvostetaan.

​​​​​​​​​​​​​​
​​​​​​​Palveluihimme liittyvissä kysymyksissä olethan yhteydessä Annaan!

anna.sillanpaa@satakunnankauppakamari.fi

Kauppakamarin kaikki tapahtumat