Excel- ja Power BI -webinaarit, kevät 2022

​​​​Päivitä osaamisesi ajantasalle!

Päätöksenteko vaatii luotettavaa, selkeästi esitettyä ja oikeassa muodossa olevaa tietoa.

Webinaareissa saat tuhdit eväät arjen työkalujen hyödyntämiseen. Osallistumiseen tarvitset vain tietokoneen, nettiyhteyden ja kuulokkeet/kaiuttimet. Ennen koulutusta saat sähköpostiin osallistumislinkin, jota klikkaamalla webinaari avautuu.
Live-webinaarin lisäksi sinulla on mahdollisuus katsoa koulutus tallenteena kuukauden ajan koulutuksen jälkeen. Voit kerrata, tai jos et pääset live-koulutukseen, voit katsoa tallenteen oman aikataulusi mukaan.

​​​​​​​Webinaarien osallistumismaksu on kauppakamarin jäsenille 180 € + alv 24 %, muille 280 € + alv 24 %.

Kouluttajana toimii Maija Andersson, Business Intelligence Expert, Pinja Group Oy. Maija Andersson toimii Pinjalla BI asiantuntijana, konsulttina ja koulutusvastaavana. Maija rakastaa numeroita, dataa, tiedon visualisointia ja selkeitä raportteja. Maija on työskennellyt Power BI:n parissa vuodesta 2016 lähtien ja kouluttanut suunnilleen yhtä kauan. Kouluttajana Maijalla on rauhallinen ja innostava ote ja hän käy asiat läpi selkeiden esimerkkien kautta.

Power BI - raportoinnin perusteet webinaarissa 10.5. kouluttajana Heli Vepsäläinen, Pinja Group Oy.

Maija Andersson

Huom! Linkki koulutuksen lisätietoihin ja ilmoittautumiseen vie sinut Keski-Suomen kauppakamarin sivuille, joka hoitaa näiden kauppakamariryhmän yhteisten Excel- ja Power BI - webinaarien käytännön järjestelyt ja ilmoittautumisten vastaanottamisen.

Ilmoittautuessasi valitse kauppakamarin jäsenyydeksi "Satakunnan kauppakamari".

Etäkoulutukset huhti - kesäkuussa

Sujuvampaa Excelin käyttöä

Tiistai 12.4.2022 klo 14 - 15.30

Tuntuuko Excelin käyttö haastavalta? Käytätkö turhan paljon aikaa yksinkertaisten asioiden tekemiseen? Haluaisitko vahvistaa Excel-osaamistasi ja vapauttaa aikaa muuhun työhön?

Tässä webinaarissa käydään läpi Excelin yleisimpiä kaavoja ja funktoita, luodaan työkirjan listasta taulukko ja suodatetaan ja lajitellaan tietoa.

Excel tehokäyttöön

Tiistai 26.4.2022 klo 14 - 15.30

Käytätkö sujuvasti Exceliä ja haluat saada siitä vielä enemmän irti? Haluatko rakentaa toimivan ja ketterän raportoinnin? Haluatko yllättää Excelin monipuolisilla raportointityökaluilla?

Tule nostamaan osaamisesi uudelle tasolle! Koulutuksessa saat kattavan paketin aineiston käsittelyyn liittyvistä työkaluista ja paljon muita aikaa säästäviä vinkkejä, joiden avulla saat varmuutta Excelin käyttöön.

Power BI – raportoinnin perusteet

Tiistai 10.5.2022 klo 14 - 15.30

Tervetuloa kuuntelemaan, mitä mahdollisuuksia Microsoftin raportointityökalu Power BI tarjoaa arjen raportointiin ja analytiikkaan!

Power BI:n avulla eri järjestelmien dataa on vaivatonta yhdistää ja siitä saadaan muodostettua visuaalisesti vaikuttavia mittareita ja graafeja.

Koulutuksessa käydään vaihe vaiheelta läpi, mistä Power BI koostuu, kuinka sen kanssa pääsee helposti alkuun ja saat selkeät ohjeet siitä, kuinka voit ottaa Power BI:n maksuttomasti käyttöön.

Controllerin Excel-raportointi

Tiistai 24.5.2022 klo 14 - 15.30

Osaaminen ajantasalle! Päätöksenteko vaatii tietoa, jonka pitää olla oikeassa muodossa, luotettavaa ja selkeästi esitetty. Raportointijärjestelmien tuottamien raporttien lisäksi controllerit haluavat tehdä omaa analysointia.

Yhdelle työkalulla, Excelillä, voit yhdistää dataa eri järjestelmistä, tehdä yhteenvedot ja visualisoinnin. Ketterät ja modernit Excelin raportointi- ominaisuudet auttavat tuottamaan luotettavia ja informatiivisia raportteja, mittareita ja koontinäyttöjä. Koulutus tarjoaa eväät raportoinnin tuottamiseen liiketoiminnan tueksi ja kehittämiseksi.

Sujuvampaa Excelin käyttöä

Tiistai 7.6.2022 klo 14 - 15.30