Näkyvyyskumppanuus

Kauppakamarissa olet mukana joukossa, joka katsoo tulevaisuuteen. Tulevaisuususkon vahvistaminen, yhdessä tekeminen ja vahvan verkoston kautta toimiminen luovat vaikuttavuutta.

Laadukkaan ja aidon viestinnän toteuttamiseen tarvitaan yhteistyökumppaneita. Yhteistyökumppanuus rikastuttaa kauppakamarin verkostoa. Teemme yhdessä, opimme ja oivallamme.

Kauppakamari tarjoaa alustan yhteiselle tekemiselle, jonka päälle voimme pohtia yhdessä tavoitteiden mukaisen näkyvyys-/yhteistyöratkaisun.

Olipa kyseessä sitten tunnettuuden parantaminen, uusiin ihmisiin tutustuminen tai yhteinen ajatusten vaihto aamubrunssilla, hyvän yhdessä tekemisen jälkeen voimme aina ajatella lähtevämme hivenen fiksumpana tuleviin haasteisiin.

Mitä yhdessä tavoittelemmekaan, voimme esimerkiksi alla olevia elementtejä hyödyntämällä löytää reitin tavoitteiden saavuttamiseksi.

Kauppakamari on vaikuttamisen organisaatio. Oleellinen osa vaikuttamista on laadukas viestintä.

Toimimalla yhdessä toteutamme isosti yhteiskuntavastuutamme.

Yhteisen pohdinnan kanssanne käynnistää yhteyskoordinaattorimme Jarkko,

jarkko.huhtala@satakunnankauppakamari.fi