Pysy ajantasalla näiden kolmen palvelun avulla!

https://kauppakamaritieto.fi/tietopalvelut​​​​​​​​​​​​​​KauppakamariTieto on talous- ja henkilöstöhallinnon ammattilaisten työkalu, jonka avulla käytössäsi on aina ajantasainen tieto työssäsi tarvitsemista asioista.

Valittavinasi ovat asiantuntijoiden kirjoittamat asiakokonaisuudet eri aihealueilta. Teoksia päivitetään säännöllisesti, joten sisältö on aina voimassa olevan lainsäädännön mukaista ja luotettavaa. Lisäksi saat sähköpostiisi ilmoituksen muuttuneista asioista.​​​​​​​

Voit hankkia käyttöösi tarvitsemasi teokset tai koko KauppakamariTiedon. Vuosilisenssin hinta määräytyy tilaamiesi teoksien ja käyttäjien lukumäärän mukaan. Kauppakamarien jäsenet voivat ostaa teoksia edullisella jäsenetuhinnalla.

Lisätietoja tilaamisesta ja palvelun hinnat näet KauppakamariKaupassa.

Voit tilata tietokirjeitä — saat ajantasaista ammattitietoa valitsemistasi aiheista suoraan postilaatikkoosi
​​​​​​​>
tilaa tästä​​​​​​​

KauppakamariTiedossa julkaistaan artikkeleja ajankohtaisista aiheista. Artikkelit liittyvät seuraaviin aihealueisiin:

• palkka ja työsuhde

• talous ja vero

• ulkomaankauppa

• yhtiöoikeus

Ajantasaista ammattitietoa - saat käyttöösi kirjanpidon, verotuksen ja työsuhdeasioiden asiantuntijoiden kirjoittaman ajantasaisen ja luotettavan tiedon.​​​​​​​​​​​​​​ Siirry artikkeleihin.

Löydä ammattikirja liiketoiminnan kaikilta alueilta. Kauppakamari julkaisee painetut kirjansa myös sähköisinä kokoelmina Ammattikirjastossa.

Kirjoja löydät aina johtamisesta ja henkilöstöhallinnosta taloushallintoon ja juridiikkaan. ​​​​Satakunnan kauppakamarin toimistolla on mallikappaleet kirjoista, joten voit tutustua niihin myös poiketessasi meille!

Kauppakamarien jäsenet voivat ostaa kirjat ja Ammattikirjaston jäsenetuhinnalla. Kirjoja voit tilata KauppakamariKaupasta, myös e-kirjoina.

​​​​​​​Ammattikirjastossa valittavinasi on viisi kokoelmaa: Johtaminen, Juridiikka, Myynti, markkinointi ja viestintä, Talous, Työsuhde ja Ulkomaankauppa.​​​​​​​ Ammattikirjasto on mukanasi aina!