Asiantuntijat apunasi - kysy neuvoa veloituksetta

Satakunnan kauppakamarin jäsenhintaan sisältyvässä neuvontapalvelussa asiantuntijat ja lakimiehet vastaavat kysymyksiisi liittyen muun muassa verotus-, talous-, työsuhde- ja yhtiöoikeudellisiin asioihin. Vuositasolla vastataan jopa yli 8000 kysymykseen.

Palvelun tuottaa Helsingin seudun kauppakamari.

Asiantuntijat neuvojen takaa yhteystietoineen löydät tästä

TEEMOINA mm

• TYÖSUHDE-, PALKANLASKENTA- JA HENKILÖSTÖASIAT
  • KIRJANPITO JA TALOUSHALLINTO
  • VEROTUS, YHTIÖOIKEUS, SOPIMUSASIAT, ULKOMAANKAUPPA
  • KANSAINVÄLISET ASIAT

Näin voit ottaa yhteyttä:

Nyt voit kysyä tältä asiantuntijatiimiltä neuvoja!

• Palvelun nopeus, selkeys ja asiantuntevuus (vapaissa palautteissa 59 kertaa sana nopea!)
  • Moni asiantuntija sai nimellä kiitosta; erityisesti työsuhde- ja veroasioiden neuvonnassa
  • ” Hienoa saada jäsenyrityksenä palvelua erilaisiin talouden ja HR:n haasteisiin ja arkipäivän tilanteiden selvittämiseen! Juristinne ovat hyviä asiakaspalvelijoita ja ehtivät vastaamaan sähköpostikyselyihinkin nopealla syklillä. Kiitos!”
  • ” Hyvä, nopea ja asiantunteva palvelu. Arvokasta apua pienelle yritykselle. Suositellut tutuille liittymistä kauppakamariin näiden palveluiden takia.”

HUOM! Koska työsuhteisiin liittyvistä asioista kysytään eniten, niille on oma puhelinrinki: 09 2286 0250, johon soitettaessa ensimmäinen vapautuva työsuhdejuristi vastaa