Tapahtumat


Kirjallinen reklamaatio – miten vastaat oikein?

Ajankohta: 21.05.2024 09:00-12:00
Paikka: Omalta työpisteeltä
Osoite: etänä

 

Miten kannattaa vastata kirjallisiin reklamaatioihin oikeaoppisesti?

Tässä koulutuksessa saat hyviä ja käytännönläheisiä vinkkejä siihen, millä tavalla sähköpostitse, chatin tai somen kautta tulleisiin reklamaatioihin kannattaa vastata.

Tilaisuudessa käydään läpi harjoituksia, joista oppii, mitä sanoja kannattaa suosia ja mitä välttää sekä millaisia lauserakenteita ja ilmauksia on sopivaa käyttää.

Organisaatiolle voi tulla reklamaatioita kirjallisesti esimerkiksi sähköpostin, chatin tai somen kautta. Välillä reklamaatioihin on vastattava hyvinkin nopeasti, jolloin vastauksen rakennetta ja sisältöä ei ehdi miettimään pitkään. Sen takia onkin hyvä pohtia jo etukäteen omalle organisaatiolle erilaisia vastausmalleja, joita voi hyödyntää tilanteissa, joissa vaaditaan nopeaa reagointia.

Koulutuksen hyödyt:

• opit vastaamaan reklamaatioihin johdonmukaisesti ja ystävällisesti sopivia ilmaisuja käyttäen

• saat ohjeet selkeän ja hyvän vastauksen laatimiseen

• osaat laatia valmiita vastausmallipohjia erilaisten tilanteiden varalle jatkossakin

Osallistumismaksu:
Jäsenhinta 450 € + alv 24 %, normaalihinta 650 € + alv 24 %



Ilmoittaudu