Tapahtumat


Myyjä, vahvista asiakaskohtaamisia

Ajankohta: 15.12.2022 09:00-11:30
Paikka: Omalta työpisteeltä
Osoite: Webinaari

Me kaikki olemme omassa organisaatiossamme tavalla tai toisella asiakaspalvelijoita. Menestyäksemme työssämme ja edustaksemme organisaatiotamme mallikkaasti meidän tulee omata asiakasta kuuleva ja arvostava palveluasenne. Tämän ammatillisen asenteen omaksuminen auttaa saavuttamaan pysyviä ja pitkäkestoisia asiakassuhteita. Valitettavasti siitä keskustellaan harmillisen vähän, jotta ihmiset panostaisivat siihen enemmän. Ammatillisuus luo myös perustan haastavien ja joskus melkein epäasiallistenkin keskusteluiden sietämiseen ja niiden parissa jaksamiseen. 

Oikeanlainen palveluasenne on myös organisaation sisäistä ja liittyy kohtaamisiin ja viestintään kollegoiden kanssa.

Aamupäivän aikana mietitään myös sitä, mitkä ovat asiakkaiden kohtaamistilanteen tavoitteet ja mitä asiakas usein haluaa. Valmennuksessa opitaan kohteliasta mutta jämptiä vastaustekniikkaa ja muuta esiintymistä, jota nykymaailmassa arvostetaan, kun myydään omia palveluita ja vaikutetaan muihin ihmisiin.

Koulutuksessa käydään läpi:

  • Millaiseen vuorovaikutukseen kannattaa panostaa uuden tutkimuksen valossa?
  • Millainen ammattilainen on itse kunkin mielestä loistava tai hyvä ammattiryhmän edustaja?
  • Mitkä seikat lisäävät asiakkaiden arvostusta myyjiä tai myyntitilannetta kohtaan?
  • Mitkä seikat vähentävät asiakkaiden arvostusta myyjiä ja myyntitilanteita kohtaan?
  • Miten vaikeasti lähestyttävät asiakkaat ja reklamaatiot hoidetaan?

Kouluttajana toimii Taina Parviainen. Taina toimii Helsingin seudun kauppakamarilla KauppakamariTieto-palvelun päätoimittajana ja johtamisen, myynnin ja markkinoinnin kirjojen tuottajana. Hän kouluttaa kielen ja viestinnän aiheista, kuten mainoskielestä, kielenhuollosta ja asiakasviestinnästä sekä esiintymisestä. 


Ohjelma:

08.50
Yhteyden avaus

9.00 

Panosta ammattimaisuuteen
- Oivalluksia myyntityöhön liittyvästä vuorovaikutuksesta uuden tutkimuksen valossa
- Hyvän itsetuntemuksen ja ammattimaisen roolin rakentaminen 
- Vinkit asiakkaiden kohtaamiseen 
- Mitä asiakas arvostaa ja mitä hän ei arvosta?
- Reklamaatiot 

11.30 Koulutus päättyy


Osallistumismaksu:
Jäsenhinta 420 € + alv 24 %, normaalihinta 560 € + alv 24 %

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä. Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan.
(Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus")



Ilmoittaudu