Tapahtumat
Kasvata asiakaspalvelutaitojasi vaativissa tilanteissa
Ajankohta: | 07.12.2022 09:00-12:30 |
Paikka: | Omalta työpisteeltä |
Osoite: | Webinaari |
Koulutuksen tavoitteena on antaa asiakaspalvelussa toimiville palveluasiantuntijoille vinkkejä ja työkaluja vaativien asiakkaiden ja tilanteiden hoitamiseen.
Aamupäivän aikana käsitellään asioita, joilla jokainen voi vaikuttaa oman ammattimaisuutensa kehittämiseen.
Kouluttajana toimii Taina Parviainen. Taina toimii Helsingin seudun kauppakamarilla KauppakamariTieto-palvelun päätoimittajana ja johtamisen, myynnin ja markkinoinnin kirjojen tuottajana. Hän kouluttaa kielen ja viestinnän aiheista, kuten mainoskielestä, kielenhuollosta ja asiakasviestinnästä sekä esiintymisestä.
Kuvaus:
Ei ole yhdentekevää, miten asiakkaille vastataan tiedusteluihin tai vaikkapa hankaliin viesteihin.
Koulutuksessa tutustutaan erilaisiin valitustyyleihin ja niiden tunnistamiseen, kerrataan kysymystekniikan tarjoamia keinoja keskustelun edistäjänä ja pohditaan, miten solmuun menneet vuorovaikutustilanteet voidaan oikaista ja huolehtia siitä, etteivät ne kehity entistä haastavimmiksi.
Aamupäivän aikana tehdään myös lyhyitä harjoituksia ja annetaan vinkkejä tehtävistä, joiden avulla voi harjoitella myöhemmin itsenäisesti oman ammattiroolin ja palveluasenteen kehittämistä myönteiseksi ja sujuvaksi yksin tai yhdessä työpaikalla tiimin kesken.
Ohjelma:
08.50
Yhteyden avaus
9.00
Kasvata asiakaspalvelutaitojasi vaativissa tilanteissa
Erilaisten valitustyylin tunnistaminen ja niihin sopiva reagointitapa
Vinkit solmuun menneisiin tilanteisiin ja niiden ennaltaehkäisyyn
Erilaiset kysymystyypit ja suppilointitekniikka keskustelun edistäjänä
Asiakkaan kokemien positiivisten ja negatiivisten tunteiden selvittäminen
Ammattimainen ote työhön: vinkit omien vahvuuksien kehittämiseen itsenäisesti ja työpaikalla
12.30
Koulutus päättyy
Osallistumismaksu:
Jäsenhinta 420 € + alv 24 %, normaalihinta 560 € + alv 24 %
Hyödynnä lisäosallistujan etu: Kun ilmoitat useamman kuin yhden osallistujan samaan etäkoulutukseen samasta organisaatiosta, maksaa ensimmäinen osallistuja täyden hinnan ja kaikki loput saavat koulutuksen -50% alennuksella. Ilmoittautumiset tässä tapauksessa suoraan KauppakamariKaupan asiakaspalveluun: asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai 09 2286 0360.
Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä. Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan.
(Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus")
Ilmoittaudu