Tapahtumat


Hakukoneoptimoinnin ja -mainonnan koulutus B2B-yrityksille

Ajankohta: 05.10.2022 09:00-12:00
Paikka: Omalta työpisteeltä
Osoite: Webinaari

Hakukoneet, yleisimmin Google, ovat kuin asiakkaiden aarrekammio, siellä ihmiset etsivät tietoa, palveluita tai tuotteita ja ovat valmiina vastaanottamaan markkinointiviestejämme. Mutta miten saada oman organisaation verkkosivut ja sisällöt tietoa etsivien silmien eteen?

Ohjelmassa:

  • Orgaaninen hakukonenäkyvyys ja maksullinen mainonta – strategia ja toimenpiteiden linkittäminen
  • Miten hakukone toimii? Mikä on hakuintentio ja miten tietoa haetaan Googlesta?
  • Avainsanatutkimus ja avainsanatyökalujen käyttö, yleisimmät B2B-toimijoiden sudenkuopat
  • Verkkosisältöjen kehittäminen ja optimointi B2B-ostoprosessissa
  • Blogisisältöjen rooli hakukonenäkyvyyden rakentamisessa B2B-ostoprosessin tukena

Tämän koulutuksen aikana opit, miten saat oman organisaatiosi B2B-yleisölle näkyväksi Googlen hakukonetuloksissa. Paneudumme hakukonenäkyvyyden lisäämiseen käytännönläheisesti, joten sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta aiheista. Koulutuksessa saat konkreettisia vinkkejä ja käymme läpi niin maksuttomia kuin maksullisiakin työkaluja helpottamaan työtäsi.

Kouluttaja: 
Emma Lindqvist
, Digital Marketing Specialist, LM Someco

Emma on digitaalisen markkinoinnin asiantuntija, joka viihtyy työssään erityisesti Google-mainonnan kohdentamisen ja mittaamisen haasteiden parissa. Emma on sertifioitu Google-osaaja. Hän tekee työkseen digitaalista mainontaa ja on syventynyt tulosten mittaamiseen ja optimointiin. Hänelle on hallussa kattavasti niin Googlen tuotteet, analytiikka kuin pikselitkin.
 

Ohjelma:

8.55 Etäyhteyden avaus

9.00 Koulutus alkaa

Tervetuloa! Tuottaja Arja Kuitunen, Helsingin seudun kauppakamari

  • Orgaaninen hakukonenäkyvyys ja maksullinen mainonta – strategia ja toimenpiteiden linkittäminen
  • Miten hakukone toimii? Mikä on hakuintentio ja miten tietoa haetaan Googlesta?
  • Avainsanatutkimus ja avainsanatyökalujen käyttö, yleisimmät B2B-toimijoiden sudenkuopat
  • Verkkosisältöjen kehittäminen ja optimointi B2B-ostoprosessissa
  • Blogisisältöjen rooli hakukonenäkyvyyden rakentamisessa B2B-ostoprosessin tukena

Kouluttaja Emma Lindqvist, Digital Marketing Specialist, LM Someco

12.00 Koulutus päättyy


Osallistumismaksu:
Jäsenhinta 420 € + alv 24 %, normaalihinta 560 € + alv 24 %

Hyödynnä lisäosallistujan etu: Kun ilmoitat useamman kuin yhden osallistujan samaan etäkoulutukseen samasta organisaatiosta, maksaa ensimmäinen osallistuja täyden hinnan ja kaikki loput saavat koulutuksen -50% alennuksella. Ilmoittautumiset tässä tapauksessa suoraan KauppakamariKaupan asiakaspalveluun: asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai 09 2286 0360.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä. Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan.
(Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus")



Ilmoittaudu