Tapahtumat
Sosiaalisen median analytiikka
Ajankohta: | 26.01.2022 09:00-12:00 |
Paikka: | Omalta työpisteeltä |
Osoite: | Webinaari |
Sosiaalisen median sisältömarkkinointia kannattaa kehittää aiemman toiminnan tuloksiin perustuen. Yhteisöpalvelujen omien tilastointityökalujen sekä ulkopuolisten työkalujen avulla mittaat oman tekemisen onnistumista ja löydät kehittämiskohdat jatkoa ajatellen.
Kuvaus:
Koulutuksessa saat tukea oikeiden tavoitteiden asettamiseen, mittareiden valintaan ja opit ymmärtämään, millaiset luvut ovat hyviä tuloksia ja miten niihin päästään. Koulutuksen päätteeksi perehdytään työkaluihin ja välineisiin, joiden avulla voit mitata sisältömarkkinoinnin onnistumista tehokkaasti.
- Miksi kannattaa mitata omaa tekemistä?
- Sosiaalisen median kanavien tilastointityökalut
- Toimialan benchmarkkaaminen
- Millaiset luvut ovat hyviä tuloksia?
Kouluttajana Paula Kesa, Content Specialist, LM Someco. Paula on sisältöasiantuntija, jonka työpöytä on yhdistelmä sisältösuunnittelua, sosiaalisen median vaikuttavuuden mittaamista sekä yhteisömanagerointia ja sosiaalisen median asiakaspalvelua.
Ohjelma:
8.55 Etäyhteyden avaus
9.00 Koulutus alkaa
Tervetuloa!
- Miksi kannattaa mitata omaa tekemistä?
- Sosiaalisen median kanavien tilastointityökalut
- Toimialan benchmarkkaaminen
- Millaiset luvut ovat hyviä tuloksia?
Kouluttajana Paula Kesa, Content Specialist, LM Someco
12.00 Koulutus päättyy
Osallistumismaksu:
Kauppakamarin jäsenille hinta on 390 € + alv 24 %, muille 520 € + alv 24 %.
Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä, ilmoittaudu viimeistään 25.1.2022.
Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan.
(Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus")
Ilmoittaudu