Tapahtumat
Kauppakamariryhmän koulutus: Asiakaskokemus – pysyvä kilpailuetu
Ajankohta: | 21.04.2021 09:00-12:00 |
Paikka: | Omalta työpisteeltä |
Osoite: | Webinaari |
KAUPPAKAMARIEN YHTEINEN KOULUTUS
Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen on kokonaisvaltainen strateginen hanke ja on tärkeää hahmottaa kokonaisuus riittävän selkeästi, jotta voit rakentaa asiakaskokemuksesta yrityksesi kilpailuetua.
Ohjelma:
Miksi asiakaskokemus on tällä hetkellä oleellinen kilpailuedun rakentamisen keino?
Asiakaskokemuksen perusteet
Asiakaskokemus koronan jälkeisessä maailmassa
Asiakaskokemuksen mittaaminen
Asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen suhde.
Osallistumismaksu:
Kauppakamarin jäsenille hinta on 395 € + alv 24 %, muille 495 € + alv 24 %.
Ilmoittaudu