Tapahtumat


Kauppakamariryhmän koulutus: Asiakaskokemus – pysyvä kilpailuetu

Ajankohta: 21.04.2021 09:00-12:00
Paikka: Omalta työpisteeltä
Osoite: Webinaari

KAUPPAKAMARIEN YHTEINEN KOULUTUS

 

Asiakaskokemuksen johtaminen ja kehittäminen on kokonaisvaltainen strateginen hanke ja on tärkeää hahmottaa kokonaisuus riittävän selkeästi, jotta voit rakentaa asiakaskokemuksesta yrityksesi kilpailuetua.

 

 

Ohjelma:

Miksi asiakaskokemus on tällä hetkellä oleellinen kilpailuedun rakentamisen keino?

Asiakaskokemuksen perusteet

Asiakaskokemus koronan jälkeisessä maailmassa

Asiakaskokemuksen mittaaminen

Asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen suhde. 

 

 

Osallistumismaksu:

Kauppakamarin jäsenille hinta on 395 € + alv 24 %, muille 495 € + alv 24 %.



Ilmoittaudu