Tapahtumat


Poikkeusaikojen viestintä sosiaalisessa mediassa (webinaari)

Ajankohta: 21.04.2020 09:30-11:00
Paikka: Omalta työpisteeltä
Osoite: Webinaari

Poikkeusaikoina viestinnän merkitys korostuu. Työntekijät, sidosryhmät ja asiakkaat etsivät aktiivisesti tietoa yritysten toiminnasta perinteisten viestintäkanavien lisäksi eritysen aktiivisesti sosiaalisesta mediasta. Mitä ja miten yrityksesi viestii eri kanavissa?

Ilmoittaudu mukaan kauppakamarin webinaariin: tarjolla poikkeusaikojen somen ABC ja mahdollisuus kysyä asiantuntijalta juuri niistä asioista, jotka sinua poikkeusaikojen someviestinnässä mietityttää!

Kouluttajana toimii Anne-Maarit Sepling, ETM, JET, viestinnän, sosiaalisen median ja markkinoinnin ammattilainen,  Eforte Oy.

Anne-Maarit on vastannut Parocilla konsernin viestinnästä ml. kriisiviestinnän ja hoitanut Stora Enson Puutuote-divisioonassa erilaisten kriisitilanteiden viestintää. Hän on ratkonut moninaisia viestintähaasteita poikkeustilanteissa ja rakentanut usealle yritykselle kriisiviestinnän ohjeistukset. Anne-Maarit tekee somen parissa tekee päivittäin työtä Suomen suurimman kalastusalan digimedian Kalastajan Kanavan osalta sekä auttaa useita yrityksiä someviestinnän kiemuroissa.

Osallistumismaksu:
Kauppakamarin jäsenetuhinta 120 € / henkilö + alv 24 %, muille 190 € + alv 24 %.

Ilmoittautuneet saavat sähköpostitse linkin webinaariin ennen koulutusta. Esitysmateriaali lähetetään osallistujille sähköpostitse webinaarin jälkeen.



Ilmoittaudu