Tapahtumat
LinkedIn–Työnantajamielikuvan rakentaminen ja tekoälyllä tehostettu mainonta
Ajankohta: | 11.03.2025 09:00-15:00 |
Paikka: | Omalta työpisteeltä |
Osoite: | etänä |
Haluatko oppia rakentamaan työnantajamielikuvaa, kehittämään työntekijälähettilyyttäsekä hyödyntämään tekoälyllä rikastettua maksettua LinkedIn-mainontaa käytännössä?
Tule mukaan käytännönläheiseen koulutukseen, jossa opit hyödyntämään LinkedInin mahdollisuuksia työnantajamielikuvan ja työntekijälähettilyydenkehittämiseen sekä tehokkaan, tuloksellisen mainonnan tekemiseen.
Koulutuksen aikana käymme läpi, miten LinkedInissä voi kasvattaa yrityksesi brändin näkyvyyttä, vahvistaa työntekijöiden osallistumistasekä rakentaa tekoälyllä tehostettuja mainoskampanjoita. Tämä koulutus tarjoaa kattavan työkalupakin, joka auttaa yrityksen työantajamielikuvan rakentamisessa sekä maksetun mainonnan tehokkaassa hyödyntämisessä.
Asiantuntijana Taneli Katila, Ideal Digi Oy
KOULUTUKSEN HYÖDYT:
- Opit käytännössä työnantajamielikuvan rakentamisen roolin yrityksen brändin vahvistamisessa LinkedInissä
- Opit rakentamaan ja aktivoimaan työntekijälähettilyysohjelmaa käytännössä
- Opit LinkedInin mainosmuodot ja kohdentamisen sekä mittaamisen periaatteet
- Osaat toteuttaa LinkedInissä maksettua mainontaa yrityksen tavoitteita tukien ja parhaiden käytäntöjen mukaisesti
- Opit soveltamaan generatiivisen tekoälyä LinkedIn-mainonnan ja markkinointiviestien kehityksessä
KOHDERYHMÄ:
Koulutus on suunnattu yritysten markkinointi-, viestintä-ja HR-ammattilaisille sekä kaikille, jotka haluavat kasvattaa yrityksensä tuloksia Linkedinissä.
OHJELMA:
Ohjelma klo 9.00–15.00
Päivän aikana 45 min lounastauko klo 12 ja lyhyet kahvitauot
1. Työantajamielikuvan peruspilarit Linkedinissä
- Miten rakentaa autenttinen ja houkutteleva työnantajamielikuva?
- Tavoitteiden asettaminen ja kohderyhmän määrittely
- Millaiset julkaisut vahvistavat työantajamielikuvaa?
- Esimerkkejä ja hyviä käytäntöjä onnistuneista toteutuksista
- Case-esimerkit-ja harjoitukset
2. Työntekijälähettilyyden kehittäminen-Hyödyt työantajalle ja työntekijöille
- Yrityksen ja työntekijöiden profiilien optimointi
- Työntekijälähettilyydenjohtaminen ja henkilöstön tukeminen
- Millaiset sisällöt toimivat Linkedinissävuonna 2025?
- Case-harjoitukset ja esimerkit
3. Tekoäly osana Linkedinmainontaa-Asiakaspersoonien suunnittelu-Mainosten suunnittelu tekoälyllä
- Case-harjoitukset ja esimerkit
4. Mainostaminen Linkedinissä
- LinkedinCampaignManagerin esittely ja toiminnallisuudet
- Linkedininmainosmuodot ja parhaat käytännöt
- Mainonnan tavoitteet
- Mainonnan kohdentaminen
- Budjetointi ja tarjoukset
- Uudelleenmarkkinointi Linkedinissä-LinkedinInsightTag-Mainonnan optimointi-Mittarit ja seuranta
- Case-esimerkit ja harjoitukset
OSALLISTUMISMAKSU:
Jäsenetuhinta 590 € + alv 25,5 %, normaalihinta 790 € + alv 25,5 %.
Ilmoittaudu