Tapahtumat


B2B-myynnin johtaminen: Tehokas asiakkuusstrategia

Ajankohta: 29.04.2025 09:00-12:00
Paikka: Omalta työpisteeltä
Osoite: etänä

 

Rakenna tehokas asiakkuusstrategia, joka tukee liiketoimintasi kasvua!

Ovatko asiakkuusstrategianne ajan tasalla ja tukevatko ne liiketoiminnan tavoitteita? Kilpailu on kovaa, ja kaupallinen onnistuminen lähtee liikkeelle asiakasymmärryksen lisäämisestä, liidien segmentoinnista ja asiakkaiden oikeanlaisesta luokittelusta sekä hoitomallien kehittämisestä. 
Tule oppimaan, miten rakennat tehokkaan asiakkuusstrategian, joka tuo tuloksia!

Tässä koulutuksessa keskitymme siihen, miten asiakkaan ostoprosessin jokainen vaihe tukee strategista myynnin johtamista. 
Aamupäivän tehokkaassa koulutuksessa saat selkeät ohjeet aina ideaalin asiakasprofiilin (ICP) määrittelystä asiakkuuksien hoitomallien kehittämiseen asti.


KOULUTUKSEN HYÖDYT:

Jos tavoitteesi on luoda vahva asiakkuusstrategia, joka nostaa liiketoiminnan uudelle tasolle, tämä koulutus on sinua varten!


KOHDERYHMÄ:

Koulutus on suunnattu myynnin ja asiakkuuksien johtamisen ammattilaisille, jotka haluavat syventää ymmärrystään strategisesta asiakkuuksien johtamisesta ja varmistaa asiakaskannan kannattavan kasvun. Kohderyhmässä ovat erityisesti:

  • Myyntijohto ja asiakkuuspäälliköt, jotka vastaavat uusasiakashankinnasta ja olemassa olevien asiakkuuksien kehittämisestä.
  • Yritysten toimitusjohtajat ja kaupalliset johtajat, jotka haluavat tehostaa asiakaskannan hallintaa ja kasvattaa liiketoiminnan kannattavuutta.
  • Markkinoinnin ja myynnin asiantuntijat, jotka vastaavat liidien generoinnista ja asiakassegmentoinnista.


OHJELMA:

8.50 Yhteyden avaus

9.00 B2B-myynnin johtaminen: Tehokas asiakkuusstrategia.

  • Tehokkaan asiakkuusstrategian merkitys myynnin johtamisessa
  • Ihanteellisen asiakasprofiilin (ICP) määrittely – Kuka on ideaaliasiakkaamme?
  • Asiakashankinta strategisena prosessina
  • Liidien segmentointi: Miten erotella potentiaalisimmat asiakkuudet? 
  • Asiakaskategorioiden määrittely ja priorisointi liiketoiminnan näkökulmasta
  • Asiakkuuden hoitomallin rakentaminen eri asiakasluokille
  • Vinkit muutoksen läpivientiin

12.00 Koulutuspäivä päättyy


OSALLISTUMISMAKSU:

Kauppakamarin jäsenille hinta on 490 € + alv 25,5 %, muille 690 € + alv 25,5 %.



Ilmoittaudu