Kuusi tärkeää syytä liittyä kauppakamarin verkostoon

Vuonna 2020 olemme uudistaneet jäsenmaksu-ajattelumme mahdollisimman yksinkertaiseksi ja selkeäksi.

Jäsenmaksut 2020 perustuvat yrityksillä suoraan henkilöstömäärään. Valtaosalla tämä lienee hyvin selkeää, mutta tässä vinkit, jos henkilöstömäärän ilmoittaminen mietityttää. Voit myös ottaa meihin yhteyttä, mietimme mielellämme kanssasi, miten toimia

Tästä voit tutustua jäsenmaksuihimme 2020 . Sieltä löydät myös henkilö-, yhdistys- ja kuntajäsentemme maksuperusteet.

Kauppakamarin jäsenyritykset klustereittain löydät tästä

Olet osa joukkoa, jossa käännetään katseet tulevaisuuteen ja ajatellaan isosti.

Kauppakamarin maailmaa on yritysten johtaminen, hallitystyöskentely, strategiat ja asiantuntijuus.

Verkostoissamme pysyt ajantasalla, päivität osaamistasi ja opit uutta.

Vastuulliset yritykset voivat kauttamme hoitaa yhteiskunnallista vaikuttamistehtäväänsä hyvänä yrityskansalaisena.

Kauppakamarin verkostossa saat liiketoiminnallesi tärkeissä asioissa äänesi kuuluviin ja löydät kollegojesi kanssa ratkaisuja bisneksesi haasteisiin.

Tapaat kiinnostavia ihmisiä ja solmit bisneskontakteja.

Pohditko jäsenyyttä? Ota yhteyttä Jarkkoon, hän kertoo mielellään lisää kauppakamaritoiminnasta!

puh 044 967 0993 tai jarkko.huhtala@satakunnankauppakamari.fi