West Coast-bisneslehti ja verkkosivu on julkaistu

Julkaistu 5.11.2018

Rauman ja Satakunnan kauppakamarien yhteinen kansainvälinen West Coast -julkaisu näki päivänvalon

Englanninkielinen, kansainväliselle kohdeyleisölle tarkoitettu satakuntalaista elinkeinoelämää esittelevä West Coast-julkaisu on julkistettu kaiken kansan nähtäväksi. Rauman ja Satakunnan kauppakamarien sekä viestintätoimisto Kumppanian yhteistyössä Satakuntalaisten yritysten kanssa toteuttama printtilehti sekä sähköinen alusta kokoavat yksiin kansiin satakuntalaisen elinkeinoelämän helmet ja esittelevät maakuntamme parhaita puolia kansainväliselle bisnesväelle.

Julkaisussa esitellään Satakunnan eturivin yrityksiä sekä maakunnan vetovoimatekijöitä aina monipuolisesta koulutustarjonnasta rikkaaseen kulttuurielämään. Julkaisu toimii paitsi yritysten käyntikorttina esimerkiksi kansainvälisillä messuilla tai yritysvierailuilla, se on myös koko Satakunnan alueen yhteinen ponnistus alueemme vetovoiman kasvattamiseksi kansainvälisen yleisön silmissä.

Rauman kaupungin viestintäpäällikkö Raija Lehtorinne kertoo, että West Coast on loistava työkalu alueemme esittelemiseksi muun muassa ulkomaisille vieraille. ”Tällaiselle julkaisulle on ollut tilausta. Kansainväliset vieraamme saavat kotiin viemisiksi laadukkaan lukemiston, jossa Satakunta ja Rauman seutu esiintyvät positiivisessa valossa.” Lehtorinne toteaa.

Rolls-Roycen HR-assistentti Ida Nyholmin mukaan West Coast on myös oiva apuväline rekrytoinneissa. ”Julkaisu tuo esiin alueemme positiiviset vetovoimatekijät ja luo elinvoimaisen kuvan Satakunnasta työssäkäynti- ja asuinalueena.” Nyholm kertoo.

Kauppakamarien toimitusjohtajat Riikka Piispa ja Minna Nore toteavat kuin yhdestä suusta: ”Rauma ja Pori ja niiden seutukunnat saavat meidän puolestamme lähentyä edelleen. Siksi olemme epävirallisesti viljelleet Twin Business City -käsitetä. Kansainvälinen elinkeinoelämähän ei kuntarajoja tunne.”
West Coastiin voi tutustua osoitteessa www.westcoastmedia.fi

Lisätietoja:

toimitusjohtaja Riikka Piispa