Kauppakamarin toimisto ja henkilöstö

Satakunnan kauppakamarin toimisto sijaitsee osoitteessa

Valtakatu 6, 7. krs

28100 Pori.

Satakunnan kauppakamarin tiimissä työskenteli vuonna 2023 vuoden kolme vakituista henkilöä (Minna Nore, Jarkko Huhtala ja Sanna Leppänen), yksi osa-aikainen projektihenkilö (Jussi Virtanen, Hallitukset töihin! -hankkeet) ja SBC-toiminnan koordinaattori (Oskari Elo – Niina Miikkulainen).

Sanna Leppänen jäi vanhempainvapaalle keväällä ja hänen sijaisenaan toimi ensin Noora Jönkkäri ja loppuvuodesta Anna Sillanpää.

​​​​​​​

VIESTINTÄ

Satakunnan kauppakamarin viestintää toteutetaan kvartaaleittain uudistuvien sisältöjen kautta. Ne kytketään vaikuttamisen tärkeimpiin teemoihin.

Vaikuttamistyötä ja yritysjohtajien verkostoitumista palvelee kauppakamarilehti, josta julkaistaan neljä numeroa vuodessa sekä printtilehtenä, joka jaetaan jäsenyrityksille ja sidosryhmille ja myös sähköisessä kanavassa www.satakunnankauppakamarimedia.fi. Samat sisällöt jaetaan suunnitelmallisesti myös sosiaalisen median kanavissa. Olemme mukana myös Keskuskauppakamarin sisältöyhteistyössä.

Viestinnän toteutuskumppanimme v. 2023 oli Kumppania Oy. Kvartaalikohtaiset sisällöt ideoimme viestintäryhmässä, johon kuuluvat Riitta Kilo (kevään ajan), Juha Harttunen, Juha Heljakka, Kari Karpale, Leena Roskala, Jenna Kainulainen, Jarkko Huhtala ja Minna Nore.

Minna Nore

Vaikuttaminen, verkostot ja
​​​​​​yhteistyö

Jäsenkoordinaattori