Hyvän hallinnon toteuttaminen

Kauppakamarin hallinto hoituu kahden sääntömääräisen kokouksen ja hallituksen toiminnan kautta.

Toiminnassa arvostetaan läpinäkyvyyttä ja hyvää jäsenkokemusta.

Kevätkokous 24.5.2023

Kevätkokous pidettiin kauppakamarilla 24.5.2023. Kokousasioina valittiin mm. nimitysvaliokunta, johon valituiksi tulivat Pekka Ekberg, Harri Tuomi, Hanna Maja ja Janne Eurén. Nimitysvaliokunnan tehtävänä on puheenjohtajiston ja hallituksen jäsenten seuraajasuunnittelu.

Syyskokous 14.12.2023

Syyskokous järjestettiin kauppakamarilla 14.12.2023. Kokouksessa mm. käytiin läpi kauppakamarin toimintasuunnitelma 2024, valittiin puheenjohtajisto, hallituksen jäsenet sekä edustajat Keskuskauppakamarin valtuuskuntaan sekä tilintarkastajat vuodelle 2024.​​​​​​​

Hallitus 2023

Hallitus piti vuonna 2023 kuusi vuosikellon mukaista kokousta. Hallituksen ja kauppakamarin puheenjohtajana toimi Harri Tuomi.

Hallitus kokoontuu kerran vuodessa yhteiseen strategiakokoukseen. Vuonna 2023 kokous pidettiin Pori Energia ja Petri Paajasen vieraina. Illan teemana olivat energiamurros ja tulevaisuuden skenaariot.

Puheenjohtajisto 2023

Harri Tuomi, toimitusjohtaja, Satakunnan Osuuskauppa, puheenjohtaja