Osaamisen kehittämistä perinteisin ja uusin tavoin

Satakunnan ja Rauman kauppakamarit tekevät vahvaa koulutusyhteistyötä. Lähes koko koulutustarjonta on yhteistä molempien kamarien jäsenille.

Tällä toimintamallilla pystyimme tarjoamaan laajan kattauksen liiketoiminnan eri osa-alueiden koulutuksia ja ajankohtaiskatsauksia.

Koronavuonna tarjonta siirtyi lähes kokonaan verkkoon ja hyödynsimme tehokkaasti myös kauppakamarien yhteisiä verkkokoulutuksia ja webinaareja.

Osa näistä uusista toimintamalleista tulee varmasti jäämään osaksi toimintaamme myös jatkossa.

Hyväksytty hallituksen jäsen (HHJ)- kokonaisuus

HHJ -kokonaisuudesta järjestettiin vuonna 2020 kaksi HHJ-kurssia sekä kaksi hallituksen puheenjohtajille suunnattu HHJ-PJ kurssia.

​​​​​​​Yhtenä kauppakamarin tavoitteena on edistää yritysten hallitustyöskentelyä ja kouluttaa kokeneita ammattilaisia eri rooleihin hallitustehtävissä.

Liiketoiminnan teemakoulutukset

Kauppakamari järjesti 2020 yhteensä

liiketoiminnan teemakoulutusta, infotilaisuutta ja webinaaria​​​​​​​.

Helmikuussa huikea Anna Sorainen koulutti kauppakamarilla Kriisiviestinnän hyvästä hoitamisesta ja avoimuudesta asioiden viestinnässä.

​​​​​​​Vuoden 2020 kiinnostavia aiheita olivat esimerkiksi:

• Kriisiviestintä
  • Remburssikoulutus