Vahvaa koulutusyhteistyötä

Satakunnan ja Rauman kauppakamarit tekevät vahvaa koulutusyhteistyötä. Lähes koko koulutustarjonta on yhteistä molempien kamarien jäsenille.

Tätä kautta satakuntalaisten kauppakamarien merkitys liike-elämän teemojen asiantuntijana vahvistuu entisestään ja voidaan tarjota mielenkiintoinen ja laaja tarjonta erilaisista teemoista.

Hyväksytty hallituksen jäsen (HHJ)- kokonaisuus

HHJ-kurssin päätösjuhlassa oli jo hymy herkässä (kuvassa Pirjo Hakanpää ja Harri Hagman).

Yhtenä kauppakamarin tavoitteena on edistää yritysten hallitustyöskentelyä ja kouluttaa kokeneita ammattilaisia eri rooleihin hallitustehtävissä.

Iloinen HHJ 2019 -kurssin porukka ryhmäpotretissa

HHJ -kokonaisuudesta järjestettiin vuonna 2019 HHJ-kurssi, hallituksen puheenjohtajille suunnattu HHJ-PJ sekä kaksi kertaa HHJ-Strategian toteuttaminen kurssit. HHJ saa hyvät palautteet ja tarjoaa tietosisällön ohella myös loistavan tilaisuuden verkostoitua kollegoiden kanssa.

Liiketoiminnan teemakoulutukset

Vuoden 2019 kiinnostavia aiheita olivat esimerkiksi:

Consumer Law Ready

Intrastat - EU sisäkaupan tilastoinnin perusteet

Kyberuhkia ja somesotaa - arjen tietoturvaa

Viesti ja markkinoin LinkedInissä tehokkaasti

ALV- ja palkkapäivät

Uusi työaikalaki

Rakentamisen tiedonantovelvollisuus

Kuinka kysyä oikein - rekrytointihaastattelukoulutus

Ennakkoperintä- ja veropäivät

Viennin ajankohtaispäivä

Teemakoulutuksissa kuultiin monia alansa huippuasiantijoita.

Kuvassa Kyberuhkia ja somesotaa, arjen tietoturvaa- tilaisuuden kouluttaja Petteri Järvinen.

Kauppakamari järjesti 2019

17 liiketoiminnan teemakoulutusta