Kauppakamarin toimisto ja viestintä

Satakunnan kauppakamarin toimisto sijaitsee Porissa osoitteessa Valtakatu 6, 7. krs.

Henkilöstö

Vuonna 2019 Satakunnan kauppakamarissa työskenteli vakituisessa työsuhteessa neljä henkilöä.

Lokakuussa kauppakamarilla aloitti projektikoordinaattorina Noora Finne. Hän työskentelee Satakuntaliiton rahoittamassa projektissa i9 ja vastaa Explore Work! - kokonaisuudesta.

Joulukuussa kauppakamarilla oli harjoittelussa Arif Ngadiman Satakunnan ammattikorkeakoulusta.

Noora otettiin vastaan koko porukan kehittämispäivällä, missä hänelle kerrottiin kauppakamarin salat ja haettiin ideat ExploreWork-startille.

2019 vuonna julkaisimme neljä numeroa Satakunnan kauppakamarin lehdestä. Lehden toteutuskumppanimme on Kumppania Oy. Viestinnän sisällöt ideoimme Viestintäryhmässä, johon kuuluvat Riitta Kilo, Juha Harttunen, Juha Heljakka, Kari Karpale, Leena Roskala, Ilona Nordlund ja Minna Nore.

Lisäksi 2019 vastaavat sisällöt julkaistiin ensimmäistä kertaa Satakunnan kauppakamarin omassa sähköisessä mediassa satakunnankauppakamarimedia ja niitä hyödynnettiin suunnitelmallisesti sosiaalisessa mediassa.

Satakunnan kauppakamarista käsin hoidetaan Hallituspartnerit Satakunta ry:n hallinto. Hallituspartnerien toiminta oli erittäin aktiivista. Yhdistyksellä on jäseninään yli 50 henkilön hallitusammattilaisten joukko. Yhdistyksen puheenjohtaja toimi Kari Hannus.

Toimitusjohtaja

Minna Nore