Hyvän hallinnon toteuttaminen

Kauppakamarin hallinto hoituu kahden sääntömääräisen kokouksen ja hallituksen toiminnan kautta.

Toiminnassa arvostetaan läpinäkyvyyttä ja hyvää jäsenkokemusta.

Kevätkokous 25.5.2018

Kevätkokous pidettiin Sokos hotelli Vaakunan tiloissa. Normaalien kokousasioiden jäleen kuultiin Suojelupoliisin mielenkiintoinen tilannekatsaus turvallisuusjohtamisesta ja turvallisuustilanteesta Suomessa.

Syyskokous 12.12.2018

Syyskokous pidettiin kauppakamarin omassa uudistuneessa tapahtuma-aulassa.

Kokouksessa myös hyväksyttiin kauppakamarin sääntömuutos, jonka seurauksena valtuuskunta jäi historiaan ja hallinnollista rakennetta uudistettiin läpinäkyvään ja kevyempään suuntaan.

Kokouksessa luovutettiin kauppakamarin standaarit väistyville puheenjohtaja Joni Hautojärvelle ja varapuheenjohtaja Harri Tuomelle ja Hanna Majalle. Kaikkien kauden olivat tulleet täyteen.

Kauppakamari kiittää lämpimästi tehdystä työstä!

Hallitus

Hallitus piti vuonna 2018 kahdeksan kokousta, joista 2 oli sähköpostikokousta.

Hallituksen ja kauppakamarin puheenjohtajana toimi Joni Hautojärvi. Merkittäviä päätöksiä vuoden aikana olivat mm. kauppakamarin toimiston uudistaminen palvelemaan entistä paremmin jäseniä ja kamarin kanssa yhteistyötä tekeviä tahoja sekä hallinnon ja sääntöjen uudistaminen.

Syksyn aloituskokouksessaan hallitus keskusteli mm. kauppakamarin arvoista ja arvojohtajuudesta.

Valtuuskunta

Valtuuskunta kokoontui käsittelemään sääntömääräisiä asioita kaksi kertaa: tammikuussa 30.1.2018 Finnkinon aularavintolassa ennen Johtajuusseminaaria sekä joulukuussa 12.12.2018 ennen syyskokousta. Joulukuussa valtuuskunta hyväksyi sääntömuutoksetn, jossa sen toiminta lopetetaan sillä edellytyksellä, että PRH hyväksyy sääntömuutoksen.

Lämmin kiitos Joni Hautojärvelle ja Harri Tuomelle kauppakamarisydämellä tehdystä työstä.

Hallituksen kokoonpano 2018

PUHEENJOHTAJISTO