Vastuullisuusklubi ke 25.8.2021 klo 13-15

.

Hyvä kauppakamarin jäsenyritys,

toivotamme teidät lämpimästi tervetulleeksi Infinen Vastuullisuusklubin tapahtumaan tiistaina 25. elokuuta! Vastuullisuusklubi on yrityspäättäjille, yrittäjille sekä asiantuntijoille suunnattu verkkotapahtuma, jossa pureudutaan tämän hetken kiinnostaviin puheenaiheisiin vastuullisuudesta. Yhteistyössä Keskuskauppakamarin kanssa järjestettävän verkkotapahtuman aiheena on vastuullisuus liiketoiminnassa.

Tapahtuman tavoitteena on

• kartoittaa vastuullisuuden liiketoimintahyötyjä
  • käydä läpi ilmastovastuun ja ihmisoikeusvastuun perusteita
  • selvittää, miksi vastuullisuus kuuluu yritysjohdon agendalle ja miksi sen tulisi olla osa yrityksen strategiaa
  • tutustua whistleblowing-ilmoituskanavaan osana riskienhallintaa
  • perehtyä siihen, mitä on vastuullisuusmuotoilu ja mitä hyötyjä siitä on?

Vastuullisuusklubin järjestäjä Infine on vuonna 2018 perustettu Suomen ainoa vastuullisuusmuotoilutoimisto. Infine tuottaa ja ylläpitää Ostavastuullisesti.fi-sivustoa, joka auttaa kuluttajia tekemään kestävämpiä valintoja arjessaan helpommin.

Lisätietoja: infine.fi ja ostavastuullisesti.fi/vastuullisuusklubi/

Vastuullisuusklubi ke 25.8.2021 klo 13–15

Ohjelma:

Kannattavaa vastuullisuutta​​​​​​​
​​​​​​​Tiina Saukko, toimitusjohtaja, founder, Infine

Miten vastuullisuus viedään liiketoimintaan?
Stina Wikberg, itsesääntelystä ja vastuullisuudesta vastaava johtaja, Keskuskauppakamari
Antti Turunen, vastuullisuusasiantuntija, Keskuskauppakamari

Uusi lähestymistapa: vastuullisuusmuotoilu
Laura Hakanen, Infine

Case studies: Ilmatar & TBA

Aikaa kysymyksille

​​​​​​​15.00

Tilaisuus päättyy

Tilaisuus järjestetään verkossa Zoom-kokouspalvelun kautta. Linkki tilaisuuteen lähetetään sähköpostitse ennen tilaisuutta.

Vastuullisuusklubit ovat maksuttomia Ostavastuullisesti.fi-sivustolla mukana oleville yrityksille sekä kauppakamarien jäsenyrityksille. Muille osallistumisenhinta on 180 € + alv / tilaisuus.

Ilmoittaudu mukaan täältä.

Lämpimästi tervetuloa!

Tiina Saukko
Toimitusjohtaja