Tietopalvelu

KauppakamariTieto on talous- ja henkilöstöhallinnon ammattilaisten työkalu, joka varmistaa, että käytössäsi on aina ajantasainen ja oikea tieto työssäsi tarvitsemista asioista. Valittavinasi ovat asiantuntijoiden kirjoittamat asiakokonaisuudet 11 eri aihealueelta. Lisäksi palvelussa on ajankohtaisia artikkeleita ja kysymys-vastaus –osio.

Palvelua päivitetään säännöllisesti, joten tieto on aina voimassa olevan lainsäädännön mukaista ja luotettavaa. Lisäksi saat sähköpostiisi ilmoituksen muuttuneista asioista.

Palvelua voit käyttää niin tietokoneella, tabletilla kuin puhelimellakin.

Voit hankkia käyttöösi tarvitsemasi asiakokonaisuudet tai koko palvelun, vuosilisenssin hinta määräytyy tilaamiesi aihekokonaisuuksien ja käyttäjien lukumäärän mukaan. Lisätietoja tilaamisesta ja palvelun hinnat näet KauppakamariKaupassa.

Näin käytät tietopalvelua