Striimit

Striimit - osallistu suosittuihin koulutuksiin striiminä
​​​​​​​

​​​​​​​Kauppakamarin koulutuksiin voit osallistua kätevästi myös striimin välityksellä. Tarvitset vain nettiyhteyden ja olet mukana suorana lähetettävässä koulutuksessa omalta koneeltasi. Striimin voit katsoa tarvittaessa myöhemminkin, sillä tallenne on katsottavissa viikon ajan koulutuksen jälkeen.​​​​​​​

​​​​​​​​​​​​​​

Striimien aiheina mm.

• työoikeus
• verotus
• kirjanpito
• myynti
• asiakaspalvelu
• tuotteistaminen
​​​​​​​• juridiikka.

Katso lisää ja ilmoittaudu mukaan: kauppakamarikauppa.fi -> striimit

Tehokoulutukset etänä
​​​​​​​

Koronaviruksesta tai muusta yllättävästä tapahtumasta johtuvat epävarmat ajat herättävät paljon kysymyksiä työelämässä. Liiketoiminnan ohjauksessa on varauduttava muutoksiin. Työn väheneminen, lomautukset, YT-neuvottelut ja taloudelliset riskit puhuttavat.
​​​​​​​

Kauppakamarin koulutuksessa järjestetään ripeästi joukko tehokoulutuksia, joista saat nopeasti ajankohtaisinta tietoa. Koulutusten aiheet kumpuavat neuvonta-asiantuntijoille tulevista kyselyistä.

Ilmoittaudu striimiin! Striimin tallenne on katsottavissa viikon ajan koulutuksen jälkeen.

​​​​​​​

​​​​​​​Tutustu tehokoulutuksiin kauppakamarikauppa.fi -> tehokoulutukset - osallistu etänä