Satakunnan lentoliikenteen tulevaisuus - vastaa käynnissä olevaan kyselyyn!

​​​​​​​Satakunnan lentoliikenteen tulevaisuutta koskeva study käynnistyy 25.11.

Yritysten näkemys kartoitetaan laajasti kyselyn avulla 16.12. mennessä

(HUOM! Vastausaikaa pidennetty osallistujien toiveesta viikolla).

Kauppakamarit ovat luvanneet maakuntajohtajalle ja Porin kaupunginjohtajalle kartoittaa laajasti satakuntalaisten yritysten lentoliikenteen tulevaisuutta. Tätä varten olemme huolella suunnitelleet kyselyn, johon osallistuminen on todella tärkeää. Vastaaminen ei itse asiassa kestä kovin kauan, mutta on hyvä virittää ajatukset huolella tulevaisuuden matkustustarvetta silmällä pitäen, vaikka näkymä koronan jälkeen on toki vielä vähän sumuinen.

Study esiteltiin webinaarissa 25.11. klo 8.15 - 9.00. Silloin kuultiin myös, mihin lentoliikenne Satakunnassa on kehittymässä. Webinaarin avasivat Porin kaupunginjohtaja Aino-Maija Luukkonen ja maakuntajohtaja Asko Aro-Heinilä. Lentoliikenteen kehitysnäkökulmia visioi johtaja, professori Jorma Mäntynen. Webinaarin esityksiin voit tutustua tästä Satakunnan lentämisen tulevaisuus study esittely ja Jorma Mäntysen esitys.

Studyn vastausaika on auki nyt!

Studyyn pääset vastaamaan tästä: Satakunnan lentoliikenteen tulevaisuus - kysely

Vastaa kysymyksiin parhaan mahdollisen arviosi mukaan. Vastaukset käsitellään luottamuksellisesti.

Mikäli sinulla on kysyttävää tai haluat muuten tuoda ajatuksia mukaan keskusteluun, autan mielelläni. Ota yhteyttä! Minna Nore, 044 710 5364, minna.nore@satakunnankauppakamari.fi