Satakunnan kauppakamarin uusi toimitusjohtaja on 1.8.2017 alkaen DI Minna Nore

Julkaistu 14.6.2017

Satakunnan kauppakamarin toimitusjohtajaksi on valittu 1.8.2017 alkaen DI Minna Nore. Hän siirtyy kauppakamarille elinkeinoyhtiö Prizztech Oy:n Business Coachin tehtävästä.

Kauppakamarin hallituksen puheenjohtaja Joni Hautojärvi kertoo valinnan taustoista. ”Minnalla on mittava kokemus satakuntalaisesta elinkeinoelämästä ja vakuuttava näyttö tuloksellisesta työstä yritysten hyväksi. Hän on toiminut sekä elinkeinoelämän palveluksessa, että liiketoiminnan erilaisissa kehittämistehtävissä. Uskomme, että Minnan vahvalla näkemyksellä viemme kauppakamaritoiminnan täysin uudelle tasolle.”

”Olen erittäin iloinen siitä, että tulin valituksi tähän näköalapaikkaan. Nyt meillä on yhdessä satakuntalaisten yritysten kanssa hieno tilaisuus vaikuttaa ja viestiä, luoda verkostoja ja etsiä uusia liiketoiminnan ja johtamisen teemoja. Muutosvauhti on mielenkiintoisen hurjaa tänä päivänä ja siksi kaikenlainen ketteryys ja joustavuus ovat tarpeen niin kauppakamarissa kuin yrityksissäkin. Hienoa päästä mukaan vaikuttamaan”, kertoo vastavalittu toimitusjohtaja innoissaan.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Joni Hautojärvi