Hallitukset töihin! starttaa

Aktiivinen, hyvä hallitustyöskentely on monen menestyneen yrityksen taustalla. Tämä on yleisesti tiedostettu ja myös tutkimuksilla todistettu tosiasia. Hallituksen merkitys korostuu erityisesti erilaisissa yrityksen muutoshaasteissa, olipa kyseessä sitten kansainvälistyminen, sukupolvenvaihdos tai korona-ajan haasteet. Hallitustyöhön sijoitettu euro tulee varmasti nopeasti takaisin.

Satakunnan Kauppakamari on yhteistyössä Rauman Kauppakamarin, Satakunnan Yrittäjien sekä Satakunnan Hallituspartnerit ry:n kanssa käynnistänyt 2020 syksyllä hallitustyön aktivointihankkeen, Leader Karhuseudun toimiessa päärahoittajana. Toimintaa toteutetaan Ulvilan, Nakkilan, Harjavallan, Kokemäen ja Eurajoen/Luvian alueella.

Kohderyhmänä ovat erityisesti alle 50 henkeä työllistävät kehitys- ja kasvuhaluiset mikro- ja pienyritykset, jotka ovat halukkaita kehittämään hallitustoimintaansa.

Palvelu on maksutonta kaikille yrityksille lukuun ottamatta mahdollisia hallitusjäsenten hakuihin liittyviä toimeksiantomaksuja, joista sovitaan erikseen.

Lähde rohkeasti mukaan kehittymään teemalla ”Hallitukset töihin!”.

Miia Vironen
Hallitukset töihin! hankkeen vetäjä