Satakunnan alueella rakennetaan! - infotilaisuus

Teams -infotilaisuus tiistaina 16.2.2021 klo 13:00

Verkossa pidettävä infotilaisuus tulevista Porin kaupungin ja Ulvilan kaupungin teknisen toimialan investoinneista.

Esillä ovat esiteltyinä Porin ja Ulvilan merkittävimmät investointihankkeet vuosien 2021 ja alustavasti myös 2022 aikana.

Investointihankkeet esitellään alustavasti aikataulutettuina, jotta tulevat tarjoajat voisivat niihin varautua riittävän ajoissa. Kannattaa siis tulla kuulolle varmistamaan oikea-aikainen tieto tulevista hankkeista.

Ohjelma:

13:00Tilaisuuden avaus – Jouko Hautamäki, Kasvupalvelut ja kaupunkisuunnitteluyksikönpäällikkö, Porin kaupunki
13:05Porin kaupungin teknisen toimialan tulevat investoinnit – Marko Kilpeläinen, toimialajohtaja (tekninen toimiala)
13:30 Ulvilan kaupungin teknisen toimialan tulevat investoinnit – Juha Hjulgren, Tekninen johtaja
13:40
Hankintakalenteri ja hankinnoista ilmoittaminen - Porin kaupungin hankintatoimi, Outi Karinharju, Hankintapäällikkö
13:50Tarjoaminen ja hankintailmoitusten löytäminen – Satakunnan Yrittäjien hankintaneuvonta, Jarkko Koskinen

Tilaisuus on maksuton, mutta edellyttää etukäteisilmoittautumista. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 15.2.2021 klo 15:00 mennessä tästä linkistä.

Ilmoittautuneille toimitetaan osallistumislinkki kalenterimerkintänä Teams -sovelluskokoukseen.
Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Porin kaupungin, Business Porin, Ulvilan kaupungin ja Satakunnan Yrittäjien kanssa.