Saksa tärkeä markkina-alue satakuntalaisille

Saksassa meneillään oleva teollisuuden transformaatio eli energiakriisistä johtuva energiamurros, panostukset vihreään siirtymään ja digitaalisuuteen luovat suuria mahdollisuuksia suomalaisille yrityksille.

Keskuskauppakamarin juuri julkaistu Saksa-maakatsaus antaa monipuolisen kuvan Saksasta kauppakumppania, vahvana EU-vaikuttajana sekä Saksan parhaillaan kohtaamasta teollisuuden muutoksesta.

"Saksa on varsin tärkeä markkina-alue satakuntalaisille yrityksille. Katsauksesta saa helposti ja nopeasti kokonaiskuvan siitä, mitä pitää huomioida juuri nyt.

Lisäksi on hyvä muistaa, että myös Saksalais-Suomalaisen kauppakamarin palvelut ovat aina hyödynnettävissä AHK-yhteistyön kautta.", toteaa Satakunnan kauppakamarin toimitusjohtaja Minna Nore.

Kuva: Veera Korhonen