Rekry: "ME ETSITÄÄN JUST TOLLASTA TYYPPIÄ"

​​​​​​​Kaikki puhuvat, että työelämä muuttuu kiivasta tahtia, totta. Kiinnostaako sinua olla mukana?

Mikä on missiosi? Haluatko olla muokkaamassa työelämää, kurkistaa paikkoihin, joihin moni ei pääse ja kertoa niistä muillekin?

Onko sinulla yleensä hyvä fiilis, kun järjestelet käytännön juttuja erilaisten tyyppien kanssa? Viihdytkö ryhmien edessä ja osaat kuunnella ja tsempata hyvin?

Haluatko ottaa haasteen vastaan ja olla mukana herättämässä kiinnostusta?

HAE MEILLE

Visit Industry – koordinaattoriksi

järjestämään onnistuneita yritysvierailuja ja suunnittelemaan erilaisia kohtaamisia nuorten osaajien ja yritysten välillä!

Työssäsi käyt erilaisten ryhmien kanssa katsomassa, mitä työpaikkojen seinien sisällä tapahtuu, miten asiat on järjestetty ja millaisiin tehtäviin tarvitaan ihmisiä töihin.

​​​​​​​Tärkeimpiä tehtäviäsi on ottaa rohkeasti yhteyttä yritysten ihmisiin ja opiskelijaryhmiin, ymmärtää puolin ja toisin työelämätaitoja ja boostata hyvällä viestinnällä työsi näkyvyyttä.

Visit Industry on kokonaisuus, jossa kiinnostavat yritykset tuodaan esiin virtuaalisina kohteina niin, että ne sytyttävät opiskelijoiden mielenkiinnon mahdollisina tulevaisuuden työpaikkoina sekä järjestetään yrityksissä tapahtuvia vierailuja.

Kauppakamarin tsemppihenkiseen tiimiin tarvitaan ´tollanen hyvä tyyppi´, joka tarttuu rohkeasti puhelimeen, on aktiivisesti nuorten kanssa jutuissa ja auttaa yrityksiä kertomaan kiinnostavalla tavalla tekemisistään.

Yhdessä mietimme, miksi ja miten tätä työtä tehdään, mutta tehtävä on itsenäinen ja antaa tilaa asioiden tekemiselle omalla tavalla. Kokeilemalla opimme lisää, uudet näkökulmat aukeavat ja antavat ideoita toteutuksen suunnitteluun.

FAKTAT:

Tulet määräaikaiseen työsuhteeseen Satakunnan kauppakamariin.

Tehtävänäsi on työskennellä i9 (Nine Elements of Innovation)- projektissa, jossa halutaan kertoa yritysten tuleville osaajille työtehtävistä, erilaisista uramahdollisuuksista ja saada heidät kokemaan työelämän aito arki.

Projekti jatkuu 31.12.2021 asti ja työn voit aloittaa heti.

Mikäli haluat lisätietoa tehtävästä, soita meille.

Voit tavoitella joko Minna Norea (toimitusjohtaja) 044 710 5364 tai Terhi Rajalaa (kehityspäällikkö) 050 317 1453.

Haku etenee niin, että 30.8. ilmoitamme kaikille hakijoille, ketkä pääsevät mukaan haun jatkovaiheeseen, johon liittyvät haastattelut pidetään 5.9.

i9 - Nine Elements of Innovation - hanke on Satakuntaliiton osahoittama ja saa rahoitusta Euroopan aluekehitysrahastosta (EAKR).

Projektin kokonaistoteuttajana toimii Prizztech Oy.

Satakunnan kauppakamari on hankkeen osatoteuttaja ja vastaa Visit Industry- kokonaisuudesta.