Pysy ajantasalla kolmen palvelun avulla!

Voit käyttää KauppakamariTietoa niin tietokoneella, tabletilla kuin puhelimellakin.

KauppakamariTieto auttaa sinua työssäsi!
​​​​​​​

KauppakamariTieto on talous- ja henkilöstöhallinnon ammattilaisten työkalu, joka varmistaa, että käytössäsi on aina ajantasainen ja oikea tieto työssäsi tarvitsemista asioista.

Valittavinasi ovat asiantuntijoiden kirjoittamat asiakokonaisuudet eri aihealueilta. Teoksia päivitetään säännöllisesti, joten sisältö on aina voimassa olevan lainsäädännön mukaista ja luotettavaa. Lisäksi saat sähköpostiisi ilmoituksen muuttuneista asioista.

Voit hankkia käyttöösi tarvitsemasi teokset tai koko KauppakamariTiedon. Vuosilisenssin hinta määräytyy tilaamiesi teoksien ja käyttäjien lukumäärän mukaan. Kauppakamarien jäsenet voivat ostaa teoksia edullisella jäsenetuhinnalla.

Lisätietoja tilaamisesta ja palvelun hinnat näet KauppakamariKaupassa.

KauppakamariTiedossa julkaistaan artikkeleja ajankohtaisista aiheista. Artikkelit liittyvät seuraaviin aihealueisiin:

• palkka ja työsuhde

• talous ja vero

• ulkomaankauppa

• yhtiöoikeus

Ajantasaista ammattitietoa - saat käyttöösi kirjanpidon, verotuksen ja työsuhdeasioiden asiantuntijoiden kirjoittaman ajantasaisen ja luotettavan tiedon.

Voit tilata tietokirjeitä — saat ajantasaista ammattitietoa valitsemistasi aiheista suoraan postilaatikkoosi
​​​​​​​> tilaa tästä

Siirry lukemaan ajankohtaisia artikkeleita vaikka heti!

Kauppakamarien jäsenet voivat ostaa kirjat ja Ammattikirjaston edullisella jäsenetuhinnalla.

Kirjat

Löydä ammattikirja liiketoiminnan kaikilta alueilta aina johtamisesta ja henkilöstöhallinnosta taloushallintoon ja juridiikkaan.

Ajankohtaisia aiheita käsitellään esimerkiksi kirjanpidon käytännönläheisin vinkein, sosiaalisen median haltuunotto-opastuksin ja johtamisen haasteisiin vastaten. Kauppakamarin neuvonta-asiantuntijat julkaisevat teoksia myös heiltä usein kysytyistä aiheista.

Kirjoja voit tilata tästä verkkokaupasta tai Ellibsiltä sähköisenä.

Satakunnan kauppakamarin toimistolla on mallikappaleet kirjoista, joten kirjoihin voit tutustua myös poiketessasi meille!

Ammattikirjasto

Kauppakamari julkaisee painetut kirjansa myös sähköisinä kokoelmina Ammattikirjastossa. Voit nyt käyttää suosittuja ammattikirjojamme tietokoneella, tabletilla tai vaikka kännykällä. Valittavinasi on viisi kokoelmaa: Johtaminen, Juridiikka, Myynti, markkinointi ja viestintä, Talous ja Työsuhde.

Miksi Ammattikirjasto?

• Ammattikirjasto on aina mukanasi, kotona ja työpaikalla.
  • Tieto on helppo löytää isostakin määrästä kirjoja yhdellä haulla.
  • Tekstilainaukset ja -viittaukset onnistuvat helposti.
  • Voit olla varma, että käytössäsi on aina kirjan uusin painos.
  • Kokoelmia päivitetään uutuuskirjoilla.