Turvallinen osallistuminen tilaisuuksiimme

Seuraamme koronavirustilanteeseen liittyvää viranomaisohjeistusta jatkuvasti, emmekä riskeeraa osallistujien terveyttä. Osa tilaisuuksista tullaan järjestämään edelleen webinaareina. Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille ensiarvoisen tärkeää. Huolehdimme siitä, että tapahtumat toteutetaan mahdollisimman turvallisesti ja tartuntariskit minimoiden. ​​​​​​​

COVID-19-ajan asiakasohje kauppakamarin lähikoulutuksissa ja -tilaisuuksissa

​​​​​​​Vain terveenä paikan päälle
​​​​​​​Mikäli sinulla on vähäisiäkään oireita, kuten lievääkin kurkkukipua, yskää, nuhaa tai kuumetta, pyydämme jäämään kotiin ja osallistumaan mahdollisuuksien mukaan etänä tilaisuuteemme.

Myös jos olet ollut 14 vrk:n aikana ulkomaan matkalla, emme suosittele paikalle tulemista.

Mikäli olet osallistunut tilaisuuteemme oireettomana, mutta epäilet tai saat tiedon testin jälkeen sairastumisesta koronavirukseen, ilmoitathan siitä välittömästi meille.

​​​​​​​Turvavälit
Huomioimme tapahtumissamme osallistujien turvavälit. Merkitsemme koulutussaleissa pöytäpaikat etukäteen lisäämällä paikoille muistiinpanovälineet ja mahdollisen aineiston. Pyydämme sinua ottamaan huomioon turvavälit ohjeidemme mukaisesti ja muistamaan turvavälit myös tauoilla sekä lounaalla.

Koulutusaineisto
Suosimme sähköistä koulutusaineistoa silloin kun se on mahdollista. Saat linkin koulutusaineistoon viimeistään päivää ennen tilaisuutta. Mikäli paperinen koulutusaineisto on välttämätön, aineisto löytyy etukäteen merkityiltä pöytäpaikoilta.​​​​​​​

Suojavälineet
Halutessasi voit käyttää tilaisuuksissamme itse hankkimiasi suojavälineitä, esimerkiksi kasvomaskia tai suojakäsineitä. Varaamme myös kauppakamarin puolesta tiloihin kasvomaskeja, suojakäsineitä sekä käsidesiä asiakkaidemme käyttöön.

Tilat ja tarjoilut
Edellytämme käyttämiltämme koulutustilojen ja ravintolapalveluiden tarjoajilta hyvää hygieniatasoa ja varautumista.

Hygienia
Käsidesiä on käytettävissä sekä yleisissä tiloissa että koulutustilassa. Huolehdithan itse käsihygieniastasi huolellisesti.

Liikkuminen
Vältäthän turhaa liikkumista koulutustiloissa. Suosittelemme, että pysyttelet pääsääntöisesti koulutustilassa tilaisuuden aikana ja vältät yleisissä tiloissa liikkumista.
Kauppakamarimme henkilökunta
Suojaudumme myös itse tarvittaessa suojavälinein. Olemme käytettävissäsi kaikissa mahdollisissa pulmatilanteissa. Otathan meihin yhteyttä, mikäli joku asia mietityttää sinua.

Tervetuloa oireettomana!