Joni Hautojärvi jatkaa Satakunnan kauppakamarin puheenjohtajana

Julkaistu 12.12.2017, päivitetty 2.2.2018

Norilsk Nickel Harjavalta Oy:n toimitusjohtaja Joni Hautojärvi valittiin jatkamaan Satakunnan kauppakamarin hallituksen puheenjohtajana Satakunnan kauppakamarin sääntömääräisessä syyskokouksessa 12.12.2017.

Ensimmäisenä varapuheenjohtajana jatkaa toimitusjohtaja Jari-Pekka Ekberg Fiblon Oy:stä, toisena varapuheenjohtajana toimitusjohtaja Harri Tuomi Satakunnan Osuuskaupasta ja kolmantena varapuheenjohtajana toimitusjohtaja Hanna Maja Lujakumi Oy:stä.

Valtuuskuntaan nimitettiin seuraavat uudet jäsenet: toimitusjohtaja Juha Heljakka, Brand ID, kaupunginjohtaja Reijo Siltala, Kokemäen kaupunki sekä valmistautuva puheenjohtaja Saila Järvinen-Junttila, Porin nuorkauppakamari.

Kauppakamarin edustajiksi Keskuskauppakamarin valtuuskuntaan valittiin hallituksen puheenjohtaja Tuomo Aine Harjavalta Oy:stä, toimitusjohtaja Sari Mäkitalo Telamurska Oy:stä, toimitusjohtaja Joni Hautojärvi Norilsk Nickel Harjavalta Oy:stä, toimitusjohtaja Jari-Pekka Ekberg Fiblon Oy:stä, toimitusjohtaja Harri Tuomi Satakunnan Osuuskaupasta sekä toimitusjohtaja Hanna Maja Lujakumi Oy:stä.

Tilintarkastajiksi valittiin HTM Heikki Santavuo ja HTM Anja Vaalto. Heidän varamiehikseen valittiin KHT Anne Hakala ja KHT Tapani Torpo.

Muina virallisina asioina vahvistettiin kauppakamarin toimintasuunnitelma, talousarvio sekä jäsenmaksuperusteet vuodelle 2018.

Lisätietoja:

Minna Nore