KUTSU - Satakunnan kauppakamari 100 v.

Ensimmäiset neljä syntymäpäiväkakun palasta maistellaan juhlaviikon maanantaina (18.11) ja tiistaina (19.11) keskustelevissa teematilaisuuksissa, joita isännöivät alueemme edelläkävijäyritykset.

Tervetuloa isolla joukolla juhlistamaan satavuotiasta Satakunnan kauppakamaria.

Juhlimme yhdessä, osin yrityksissä osin iltajuhlassa. Aina hyvässä seurassa.

maanantai 18.11.

klo 14-15.30

Miten johdetaan tunneilmapiiriä?

isäntänä RKW Finland Oy ja toimitusjohtaja Pekka Saariluoma

maanantai 18.11.
klo 8.30 – 10

Osaatko huomioida oikealla hetkellä?

isäntänä High Peaks Oy ja toimitusjohtaja Teijo Virtanen

tiistai 19.11.
klo 8.30 – 10

Työelämän murros ja kasvu

isäntänä Enersence International Oyj ja toimitusjohtaja Jussi Holopainen

tiistai 19.11.

klo 14–15.30

Vastuullisuus arvona ja arjessa

isäntänä Oy Fiblon Ab ja toimitusjohtaja Pekka Ekberg

Iltajuhla 20.11.
Keskiviikkoillalla klo 18 kokoonnumme yhdessä taianomaiseen juhlaan tilaan, jossa yhä toimii yksi Suomen vanhimmista osakeyhtiöistä (osoitteessa Hallituskatu 14, Pori). Nautimme toistemme seurasta ja kuulemme Keskuskauppakamarin toimitusjohtaja Juho Romakkaniemen askelmerkkejä tulevaisuuteen. Kohotamme maljan ja syömme synttärikakkua. Tapaamme puheenjohtajistoa vuosien varrelta. Kuulemme yhden Suomen kiinnostavimman alustajan, tiedettä popularisoivan aivotutkija Katri Saarikiven huikean puheenvuoron empatian merkityksestä menestymisessä. Juhlimme yhdessä!
Pukukoodi: Tumma puku
Illalliskortti 100 €, tilaukset www.satakunnankauppakamari.fi - ei puheita, lahjoja tai muistamisia
Illalliskortin tuotot ohjaamme vaikuttamistyöhön, jota teemme satakuntalaisen elinkeinoelämän tulevaisuuden eteen