Pekka Ekberg Satakunnan kauppakamarin puheenjohtajaksi

Julkaistu 14.12.2018

Satakunnan kauppakamarin jäsenistö kokoontui 12.12.2018 sääntömääräiseen syyskokoukseensa.Tilaisuudessa esiteltiin uunituore vaikuttamissuunnitelma, jossa mm. otetaan vahvasti kantaa digitalisaation edistämisen puolesta. Lisäksi alueemme vastuullinen teollisuus on työstänyt oman arvolupauksensa ja tulevaisuuden työelämän avuksi on etsitty konsteja, joilla Satakunnan vetovoima vahvistuu. Logistiikka ja väylät ovat agendalla, samoin kuin kasvuvisio. ´Yksi keskeinen menestymisen elementti on tietenkin osaaminen, jonka merkitys korostuu jatkuvasti´, toteaa toimitusjohtaja Minna Nore.

Satakunnan kauppakamarin uudeksi puheenjohtajaksi vuodelle 2019 valittiin Oy Fiblon Ab:n toimitusjohtaja Pekka Ekberg erovuoroisen puheenjohtaja Joni Hautojärven tilalle. Ekberg on kokenut ja monitaitoinen johtaja, jolla on laaja kontaktiverkosto ja paljon vaikuttamisen kanavia. Varapuheenjohtajiksi valittiin toimitusjohtajat Matti Ratsula, Pekka Saariluoma ja Sari Mäkitalo. Heidän lisäkseen Keskuskauppakamarin valtuuskuntaan valittiin Tuomo Aine ja Joni Hautojärvi.

Kauppakamarin hallitus 2019 ​​​​​​​

Puheenjohtajisto