Tapahtumat
Copilot asiakaspalvelussa
| Ajankohta: | 19.03.2026 09:00-11:00 |
| Paikka: | Omalta työpisteeltä |
| Osoite: | etänä |
Asiakaspalvelun arki uudistuu vauhdilla tekoälyn ja Copilot-ratkaisujen ansiosta. Copilot tuo asiakaspalveluun tehokkuutta, laatua ja asiakaskeskeisyyttä. Sen avulla asiakaspalvelijat voivat vastata asiakkaille nopeammin, personoidummin ja yhdenmukaisemmin. Myös tiedon löytäminen nopeutuu huomattavasti.
Koulutuksessa opit, miten Copilot otetaan käyttöön asiakaspalvelussa, mitä hyötyjä ja riskejä siihen liittyy sekä miten varmistetaan laadukas ja inhimillinen asiakaskohtaaminen myös tekoälyaikana. Koulutuksessa käydään läpi käytännön esimerkkien kautta, miten Copilotia hyödynnetään eri palvelutilanteissa.
Asiantuntijana partner, tieto- ja teknologia-arkkitehti Jarkko Koivuniemi, MediaBot Oy.
KOULUTUKSEN HYÖDYT:
Koulutuksen jälkeen osaat hyödyntää Copilotia siten, että asiakaskokemus paranee, työn sujuvuus kasvaa ja virheet vähenevät. Koulutuksen opit soveltuvat niin yksittäisen asiakaspalvelijan arkeen kuin koko asiakaspalvelutiimin toimintaan.
KOHDERYHMÄ:
Koulutus soveltuu kaikille asiakaspalvelun parissa työskenteleville toimialasta riippumatta. Koulutus sopii myös asiakaspalvelun esihenkilöille, jotka haluavat tiiminsä ottavan Copilotin laajemmin käyttöön.
OHJELMA:
8.50
Etäyhteyden avaus
9.00
Johdanto Copilotiin
- Mikä se on, ja mitä Copilot tarkoittaa asiakaspalvelussa
- Mitä Copilot voi ja ei voi tehdä
- Tunnista oman organisaation nykytila
Copilotin perusteet - teknologia, toiminnot, rajapinnat
- Copilotin peruskäyttö, rajapintojen tuntemus
Käyttö eri asiakaspalvelukanavissa (chat, sähköposti, some, puhelin)
Parhaat käytännöt
- Prompt-suunnittelu ja vuorovaikutus Copilotin kanssa
Miten esitellä oikeat syötteet, miten muokata vastauksia
- Opi luomaan hyviä kysymyksiä / ohjeistuksia Copilotille ja arvioimaan sen vastauksia kriittisesti
Tietoturva ja tietosuoja, eettiset kysymykset ja laatu
- Käytännön kokemuksia, jaa tietoa ja ratkaise haasteita yhdessä
Käytännön harjoituksia asiakaspalvelutilanteissa
- Miten parhaiten hyödyntää työkalua?
Miten Copilot otetaan käyttöön?
Seuranta
- Asiakaspalvelun vasteaikojen muutokset
- Asiakastyytyväisyyskyselyjen tulokset ennen ja jälkeen
Versiot ja mallit eri käytössä
- Agentit ja automaatio, mitä uutta asiakaspalveluun?
Keskustelu
11.00
Koulutus päättyy
OSALLISTUMISMAKSU:
Jäsenhinta 450 € + alv 25,5 %, normaalihinta 650 € + alv 25,5 %.
Ilmoittaudu