Vaikuttava viestintä

Ajankohta: Tiistai 27.08.2019, klo 13:00 - 16:00
Paikka: Satakunnan kauppakamarin tapahtuma-aula
Osoite: Valtakatu 6 (7. krs), Pori

Tämän päivän työ- ja bisneselämä asettaa yhä suurempia vaatimuksia sujuvalle vuorovaikutukselle ja vaikuttavalle viestinnälle. Viestintätaidot ovat tekniikkalaji, jossa kaikki voivat oppia paremmaksi. Eli vaikka et olisikaan synnynnäinen vuorovaikutuksen mestari, voit kehittyä taitavaksi viestijäksi ja vakuuttaa viestinnällä.

Yhtiön sisäinen ja ulkoinen ympäristö ja siinä toimiminen ovat pitkälti ihmisten välistä vuorovaikutusta. Tätä tapahtuu myyntityössä, neuvotteluissa, tiimityöskentelyssä, palavereissa ja ongelma- sekä konfliktitilanteissa.

Koulutusiltapäivässä suosittu uutisankkuri ja toimittaja Peter Nyman valottaa esimerkkien avulla toimivan neuvottelun ja vaikuttavan viestinnän avaintekijöitä. Ohjelmaan sisältyy myös harjoitteita neuvotteluiden ja vuorovaikutustilanteiden ongelmatilanteista.

Koulutus sopii kaikille henkilöille, jotka haluavat päivittää ja kehittää viestintä-, neuvottelu- ja vuorovaikutusosaamistaan.

Ohjelma:

Neuvottelutaitojen ja vuorovaikutuksen kehittäminen

• Viestinnässä kyse on kyvystä ilmaista itseään, saada haluttu viesti viestittyä toisille onnistuneesti.
  • Millä keinoin viestijä muodostaa myönteisen suhteen kuulijaan
  • Miten varmistetaan tilanteeseen sopivalla tunteella ja intensiteetillä tapahtuva viestintä
  • Miten vakuutamme viestin vastaanottajat taitavalla argumentoinnilla.

Osallistumismaksu:
Kauppakamarin jäsenille hinta on 275 € + alv 24 %, muille 385 € + alv 24 %. Hinta sisältää iltapäiväkahvin.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumiset 20.8.2019 mennessä alla olevalla lomakkeella.

Peruutusehdot:
Peruutukset korvauksetta viimeistään viikkoa ennen koulutuksen alkamista. Muussa tapauksessa kauppakamari perii 50 % kurssimaksusta.

x {{ error }}

Täytä alla oleva lomake ja paina lähetä-nappia:

Kiitos, lomake on otettu onnistuneesti vastaan!