Kriisiviestintä - Anna Sorainen

Osoite: Valtakatu 6 (7. krs), Pori

Koulutuksen teemat:

• modernin julkisuuden ilmiöt
  • johtamisen ja viestinnän strateginen merkitys maineen rakentumisessa
  • oman toiminnan analysointi maineen ulottuvuuksilla (mm. johtaminen, työyhteisö, hallintotapa, yritysvastuu)
  • maineriskien ennakointi ja ennaltaehkäiseminen
  • kriisiviestinnän toimenpiteet ja mediayhteistyö

Asiantuntijana koulutuksessa toimii Anna Sorainen. Anna on viestinnän ja liikkeenjohdon strateginen neuvonantaja, hallitustyöläinen ja puhuja. Hänellä on 25 vuoden kokemus mediasta ja viestinnästä.

Anna työskentelee organisaatioiden ylimmän johdon ja asiantuntijoiden kanssa erityisesti vaativissa muutos- ja kriisitilanteissa sekä strategiatöissä. Hän työskentelee laaja-alaisesti eri toimialoilla, sekä yksityinen että julkisen sektorin kanssa. Kantavina työn arjen teemoina ovat vastuullisuus, riskien ennakointi, kriisijohtaminen, organisaatiokulttuurin kehittäminen, muutoksen johtaminen ja megatrendit.

Annan ura alkoi Yleisradion TV1:n toimituksista uutis-, ajankohtais- ja urheilutoimittajana, ja vuodesta 2005 lähtien hän on vetänyt omaa viestintätoimistoaan Ground Communicationsia. Matkan varrelle mahtuvat myös muun muassa McLaren Racing -pesti Kimi Räikkösen mediavastaavana, Olympiakomitean viestintäpäällikön tehtävät ja Publicis Helsinki -mainostoimiston viestintäjohtajuus. Anna toimi ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry:n puheenjohtaja vuosina 2008 – 2011.

Vuonna 2019 Anna valittiin Vuoden viestintäammattilaiseksi ja vuonna 2015 Vuoden puhujaksi Suomessa. Lokakuussa 2018 hän julkaisi kriisiviestintään ja -johtamiseen keskittyvän kirjan ”SORI – johtaja ja julkisuus kriisissä” (Alma Talent, 2018).

Aikataulu:
11:45 Ilmoittautuminen
12:00 Koulutus alkaa
14:00 Kahvitauko
16:00 Koulutus päättyy

Osallistumismaksu:
Kauppakamarin jäsenille hinta on 275 € + alv 24 %, muille 385 € + alv 24 %. Hinta sisältää koulutuksen sekä kahvitarjoilun.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumiset 30.1.2020 mennessä alla olevalla lomakkeella.

Peruutusehdot:
Peruutukset korvauksetta viimeistään viikkoa ennen koulutuksen alkamista. Muussa tapauksessa kauppakamari perii 50 % kurssimaksusta.

x {{ error }}

Täytä alla oleva lomake ja paina lähetä-nappia:

Kiitos, lomake on otettu onnistuneesti vastaan!