Kolme käskyä johtajuudesta - menesty! innostu! tunne! (TILAISUUS ON TÄYNNÄ!)

Ajankohta: Tiistai 03.09.2019, klo 15:00 - 18:00
Paikka: Kallon paviljonki, BSF:n tilat
Osoite: Kallontie 25, Pori

Kolme käskyä johtajuudesta on Satakunnan kauppakamarin 100-vuotisjuhlavuoden ja Porin Nuorkauppakamarin 60-vuotisjuhlavuoden yhteinen juhlaseminaari, jonka teemana on hyvä johtajuus. Johtajuutta tarkastellaan menestyksen johtamisen, innostuksen johtamisen sekä positiivisuuden johtamisen kautta.

Key-note puhujana tilaisuudessa toimii Vincit Oy:n toimitusjohtaja Mikko Kuitunen, joka on luotsannut oman yrityksensä useita kertoja peräkkäin yhdeksi Suomen parhaista yrityksistä (Great Place to Work-tutkimus). Mikon puheenvuorossa keskitytään menestyksen johtamiseen ja erityisesti siihen, miten tulevaisuudessa johdetaan.

Key-note puheenvuoron lisäksi tilaisuudessa kuullaan kaksi paneelikeskustelua teemoista Nuorten innostuksen johtaminen ja Positiivisuuden johtaminen.

Panelisteina Nuorten innotuksen johtamisesta keskustelevat Suomen Mentorit ry:n toiminnanjohtaja Laura Ihamuotila-Mathur, rekrytoinnin ammattilainen, Go On -yrittäjä Minttu Porri sekä Porin Ässien kehitysjohtaja Tommi Kerttula.

Positiivisuuden johtamisesta keskustelemassa ovat Norilsk Nickel Harjavalta Oy:n toimitusjohtaja Joni Hautojärvi, Satakunnan Kansan myyntijohtaja Hanna Jalonen ja TVO:n liiketoiminnan kehittämispäällikkö Mia Nikula.

Tapahtumassa on vain 40 paikkaa, joten toimithan nopeasti!

Osallistumismaksu:
Tapahtuman hinta on 50,00 € (+alv.). Hinta sisältää pientä purtavaa.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumiset 22.8.2019 mennessä alla olevalla lomakkeella.

Peruutusehdot:
Peruutukset korvauksetta viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkamista. Muussa tapauksessa kauppakamari perii 50% tapahtuman hinnasta.

x {{ error }}

Täytä alla oleva lomake ja paina lähetä-nappia:

Kiitos, lomake on otettu onnistuneesti vastaan!