Tapahtumat
Copilot ja Myynti -tehosta työskentelysi
Ajankohta: | 21.10.2024 13:00-16:00 |
Paikka: | Omalta työpisteeltä |
Osoite: | etänä |
Miten voit tehostaa myyntiä tekoälyn ja Microsoft Copilotin:n avulla ja luoda parempia asiakaskokemuksia!
Helsingin seudun kauppakamarin koulutus tarjoaa sinulle syvällisen ymmärryksen siitä, miten voit hyödyntää Copilot-tekoälyä myynnissä. Copilot:llä opit luomaan ja optimoimaan parempaa myynnijohtamista ja saat apua eri myynnin prosesseihin. Kuulet miten tekoälyllä ja Copilot:llä tehostat myynnin eri tehtäviä. Tämä työkalu lisää koko yrityksen tehokkuutta.
Copilot:a voit käyttää myynnissä moneen. Microsoft Copilot, osana Microsoft 365 -ekosysteemiä, tarjoaa monia työkaluja ja ominaisuuksia, jotka voivat merkittävästi tehostaa myyntiä. Copilotia voidaan käyttää myynnin tehostamiseen mm. tiedon- ja asiakassuhteiden hallinnassa, analytiikkassa, sekä tehtävien automaatiossa ja ajanhallinassa.
KOULUTUKSEN HYÖDYT:
Koulutuspäivän tavoitteena on antaa osallistujille sekä teoreettista tietoa että käytännön taitoja, joiden avulla he voivat hyödyntää Copilotia tehokkaasti yhdessä Microsoft 365:n Officen kanssa. Koulutuksen aikana korostetaan myös parhaita käytäntöjä, vinkkejä AI taitoja.
OHJELMA:
12.50 Yhteyden avaus
13.00 Copilot ja Myynti -tehosta työskentelysi
Johdanto Copilot:iin myynnin parissa
Copilot johdanto ja perusteet
- Mitä ja mihin käyttöön?
- Eri Copilot versiot ja erot
Tekoäly ja Copilot myynnissä tukena
Työkalu myyntiryhmälle ja kenelle?
Suunnittelu ja luominen, kartoita!
Tuotteiden tai palveluiden myynti, verkkokaupan apuna?
Erilaisia toimintoja, mm. myynnin johtaminen, myynnin suunnittelu, asiakkaiden etsintä, myynnin edistäminen, ideoita kaupantekoon, asiakaskohtaamiset, presikset, sopimusten tekeminen ja asiakassuhteiden ylläpito
Tehokkuutta, missä ja mihin?
- Tiedonhallinta ja analytiikka (tietojen yhdistäminen ja eri lähteet)
- Ennakoiva analytiikka (myyntitrendejä ja potentiaalisia asiakkaita)
- Asiakassuhteiden hallinta ja CRM-integraatiot
- Personoitu viestintä
- Tehtävien ja rutiinitehtävien automaatio
- Automaatio ja ajanhallinta
- Tietojen analyysi ja raportointi
Tekoälypohjaiset ratkaisut vuorovaikutuksissa ja myyntityössä
- Tuotekuvaukset ja sisällöntuotanto
- Mihin kaikkialle sisältöä?
Data-analytiikka, miten ja minkälaisia analyysejä
Muuta?
- strategiat ja hinnoittelu
- ideoi, hae ymmärtämystä, tylsät rutiinit
Esimerkkejä eri työtehtävissä
16.00 Tilaisuus päättyy
OSALLISTUMISMAKSU:
Jäsenhinta 450 € + alv 25,5 %, normaalihinta 600 € + alv 25,5 %.
Ilmoittaudu