Tapahtumat


Ostopolun huomiointi myynnin ja markkinoinnin suunnittelussa

Ajankohta: 11.10.2024 09:00-12:00
Paikka: Omalta työpisteeltä
Osoite: etänä

 

Tule mukaan, kun pureudumme B2B-myynti- ja markkinointistrategioiden ytimeen: asiakkaan ostopolkuun. 

Tämä kauppakamarin käytännönläheinen koulutuspäivä tarjoaa tiiviin ja johdonmukaisen työkalupakin B2B-myyntiin ja markkinointiin. 

Koulutuksessa keskitymme asiakkaan ostopolun ymmärtämiseen ja sen hyödyntämiseen myynnin ja markkinoinnin strategioiden suunnittelussa. Tämän koulutuksen avulla voit ehostaa myyntiorganisaationsa toimintaa ja saavuttaa parempia tuloksia asiakkuuksien hallinnassa.

Valmennuspäivä on suunnattu B2B-myynnin ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat parantaa ymmärrystään asiakkaan ostopolusta ja optimoida myyntiprosessinsa. 

KOULUTUKSEN HYÖDYT:
Erinomainen valinta niille, jotka työskentelevät myynnissä, markkinoinnissa tai kaupallisissa johtotehtävissä ja haluavat vahvistaa tiimiensä osaamista ja tehokkuutta.

OHJELMA:

08.50 Yhteyden avaus

09.00 Ostopolun huomiointi myynnin ja markkinoinnin suunnittelussa

Asiakkaan ostopolku

  • Määritelmä ja merkitys B2B-myynnissä ja markkinoinnissa
  • Ostoprosessin ja asiakkaan matkan vaiheet
  • Erilaiset päättäjä ja ostopäätöksen psykologiaa

Asiakkaan matkan ymmärtäminen

  • Ideaalien asiakasprofiilien ja ostajapersoonien luominen
  • Asiakkaan tarpeiden ja käyttäytymisen analysointi eri vaiheissa

Myynnin ja markkinoinnin suunnittelu ostopolku huomioiden

  • Käytännön esimerkkejä tehokkaista sisältötyypeistä kussakin vaiheessa.

Myynti ja markkinointi - yhteistyöstä siilojen purkuun

  • Kaupallisten tiimien yhteiset tavoitteet ja mittarit
  • Lead scoring -menetelmät ja niiden hyödyntäminen myynnin tehostamiseksi

12.00 Tilaisuus päättyy

OSALLISTUMISMAKSU:
Jäsenhinta 450 € + alv 25,5 %, normaalihinta 600 € + alv 25,5 %.



Ilmoittaudu