Tapahtumat


Customer Success Manager (CSM) -koulutuspäivä

Ajankohta: 02.11.2023 09:00-15:00
Paikka: Omalta työpisteeltä
Osoite: Webinaari

Toimitko Customer Success Managerina tai asiakkuuspäällikön tehtävässä? Haluatko saada uusia ideoita Customer Success -työhön ja nostaa asiakaskokemuksen uudelle tasolle? Siinä tapauksessa tämä koulutus sopii juuri sinulle! 

Koulutuspäivä tarjoaa hyviä vinkkejä, miten kehität omaa työtäsi, saat yhä tyytyväisempiä asiakkaita ja samalla parannat asiakaspysyvyyttä.

Koulutuspäivän hintaan sisältyy myös Huomisen asiakas -e-kirja ja maksuton tutustumisjakso Zeffin CSM-työkaluun.
 

Päivän jälkeen tiedät, miten Customer Success -työssä voi

  • parantaa asiakaskokemusta
  • kehittää oman työn organisointia 
  • hyödyntää tiedolla johtamista
  • vahvistaa asiakaskohtaamisia.

Kenelle

Koulutus sopii Customer Success Managereille, asiakkuuspäälliköille/-johtajille tai muille vastaavissa tehtävissä työskenteleville. Koulutus sopii hyvin myös niille, jotka ovat aloittaneet tehtävässään vasta vähän aikaa sitten tai ovat vasta aloittamassa CSM-roolissa.

Ohjelma

8.50
Yhteyden avaus etäosallistujille

9.00
Miksi asiakaskokemus on niin tärkeää ja miten sitä voisi parantaa?

  • Asiakaskokemus on toimivuutta, helppoutta ja tunnetta
  • Onko asiakaskokemus liiketoimintaa vai höttöä?
  • Asiakaskokemuksen mittaamisesta ja palautteen hyödyntämisestä
  • Erottuvan asiakaskokemuksen rakentaminen. 

toimitusjohtaja Kari Korkiakoski, Futurelab Experience Oy

10.00
Tauko

10.15
Customer Success -työn organisointi 

  • CS-työn roolit
  • CSM osana tiimin roolitusta
  • CS-tiimin suhde muihin tiimeihin
  • Automaatiot CS-työssä

Principal Consultant Janne Vainikainen, ZEF Oy

11.15
Lounastauko

12.00
Tiedolla johtaminen CS-työssä

  • CS-työn mittarit käytännönläheisesti
  • Asiakassalkun analyysi CS-työssä
  • Pitkittäinen ja poikittainen mittaaminen
  • Ennakoi ja estä asiakaspoistumaa

Principal Consultant Janne Vainikainen, ZEF Oy

13.00
Tauko

13.15 
Kuinka vahvistaa asiakaskohtaamisia CS-työssä

  • Millaiseen vuorovaikutukseen asiakaskohtaamisissa ja myynnissä kannattaa panostaa uuden tutkimuksen valossa? 
  • Miten B2B-myynti on muuttumassa? 
  • Mitä on hyvä tietää kuluttajapsykologiasta, kun haluaa vaikuttaa ostajiin digimarkkinoinnin keinoin?
  • Miten luot joustavan vuorovaikutussuhteen ja tunnelman asiakaskohtaamisissa?

viestinnän kouluttaja Taina Parviainen, Helsingin seudun kauppakamari

15.00
Koulutus päättyy


 

Osallistumismaksu:
Kauppakamarin jäsenille hinta on 595 € + alv 24 %, muille 793 € + alv 24 %.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä. Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan.
(Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus")



Ilmoittaudu