Tapahtumat


Some-mainonnan koulutussarja: Facebook ja Instagram

Ajankohta: 13.09.2022 09:00-15:00
Paikka: Omalta työpisteeltä
Osoite: Webinaari

Tässä koulutuksessa opitaan käytännönläheisesti tekemään parhaiden käytäntöjen mukaista maksettua mainontaa Facebookiin ja Instagramiin. Koulutuksen jälkeen osallistuja osaa tehdä toimivaa mainontaa Facebook Ads Managerissa itsenäisesti. Hän ymmärtää erilaisten mainostyyppien mahdollisuudet ja tunnistaa tärkeimmät mittarit mainonnan tulosten mittaamiseen.


Kuvaus:

Maksetun mainonnan merkitys Facebookissa ja Instagramissa kasvaa koko ajan. Facebook AdsManager tarjoaa mainostajalle ensiluokkaiset kohdentamisvaihtoehdot tuloksellisen mainonnan tekemiseen. 

Koulutuksen tavoitteet

  • Oppia erilaiset mainostyypit ja niiden vaatimukset
  • Ymmärtää mainonnan hinnoittelun ja optimaaliset kampanjarakenteet
  • Oppia tekemään tuloksellista maksettua mainontaa Facebookiin ja Instagramiin
  • Oppia analysoimaan ja mittaamaan mainonnan tuloksia

Asiantuntija: Taneli Katila, Ideal Digi Oy

Palautetta: 
"Tanelilla on hyvin rauhallinen ja selkeä tapa kouluttaa"
"Koulutus oli tiivis tietopaketti ja erittäin hyvin toteutettu."
"Käy hyvin perusteet läpi, helppo tehdä itse perässä"


Ohjelma:

1. Facebook- ja Instagram mainonta osana markkinointia

  • Orgaaninen vs. maksettu näkyvyys vuonna 2022
  • Miten huomioit Fb ja IG mainonnan osana sisällöntuotantoa
  • Erilaiset mainostusvaihtoehdot Facebookissa ja Instagramissa

2. Facebook Ads Manager mainosten hallinnassa

  • Facebook Ads managerin ominaisuudet ja käyttäjien hallinta
  • Erilaiset mainostyypit ja niiden mahdollisuudet
  • Mainonnan hinnoittelu
  • Case-esimerkit ja harjoitukset

3. Mainoskampanjoiden rakentaminen Facebook Ads Managerissa

  • Optimaalinen kampanjarakenne
  • Mainonnan tavoitteet ja niiden oikea oppinen käyttö
  • Mainonnan kohdentaminen
  • Mainoksen visuaalinen ilmeen parhaat käytännöt
  • Uudelleenmarkkinointi ja yleisöjen rakennus
  • Case-esimerkit ja harjoitukset

3. Mainonnan analytiikka ja optimointi

  • Mainonnan optimointi käytännössä
  • Facebook pikseli
  • Tärkeimmät mittarit ja vertailuarvot
  • Systemaattinen seuranta ja raportointiprosessi
  • Case-esimerkit ja harjoitukset

Lounastauko klo 12.00-12.30 sekä lyhyempiä taukoja noin tunnin välein.


Osallistumismaksu:
Kauppakamarin jäsenille hinta on 540 € + alv 24 %, muille 720 € + alv 24 %.

Hyödynnä lisäosallistujan etu: Kun ilmoitat useamman kuin yhden osallistujan samaan etäkoulutukseen samasta organisaatiosta, maksaa ensimmäinen osallistuja täyden hinnan ja kaikki loput saavat koulutuksen -50% alennuksella. Ilmoittautumiset tässä tapauksessa suoraan KauppakamariKaupan asiakaspalveluun: asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai 09 2286 0360.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä. Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan.
(Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus")



Ilmoittaudu