Tapahtumat
Palvelumuotoilun työkalut arjessa
Ajankohta: | 09.02.2022 09:00-16:00 |
Paikka: | Omalta työpisteeltä |
Osoite: | Webinaari |
Tässä koulutuksessa tutustutaan palvelumuotoilun eri työkaluihin ja niiden käyttöön arjessa. Päivän aikana käsitellään myös, miten palvelumuotoilu voidaan tuoda yhdeksi organisaation kehittämismenetelmäksi ja annetaan vinkkejä asiakaslähtöisempään ajattelu- ja työskentelytapaan.
Palvelumuotoilu-koulutus on toiminnallinen ja vuorovaikutteinen, ja palvelumuotoilun työkaluihin tutustutaan ensin yhdessä kouluttajien kanssa, jonka jälkeen työskennellään pienryhmissä ja kokeillaan eri työkaluja käytännössä. Näin pääset heti miettimään asioita omien palveluidesi näkökulmasta.
Kuvaus:
Koulutuspäivän sisältö:
- Asiakaslähtöisyys lähtökohtana
- Palvelumuotoilu kehittämisotteena
- Palvelumuotoiluprosessi ja työkaluja eri vaiheisiin
Koulutus on toiminnallinen ja vuorovaikutteinen, ja palvelumuotoilun työkaluihin tutustutaan ensin yhdessä kouluttajien kanssa, jonka jälkeen työskennellään pienryhmissä ja kokeillaan eri työkaluja käytännössä. Näin pääset heti miettimään asioita omien palveluidesi näkökulmasta.
Koulutus sopii palvelumuotoilusta ja asiakaslähtöisestä kehittämisestä kiinnostuneille henkilöille toimialasta tai organisaation koosta riippumatta. Jos olet käynyt Palvelumuotoilun perusteet haltuun-koulutuksen, voi tämä koulutus toimia syventävänä lisäkoulutuksena palvelumuotoilun maailmaan, sillä lähestymme sitä hieman eri näkökulmasta. Osallistujalla ei tarvitse kuitenkaan olla aikaisempaa kokemusta tai tietoa palvelumuotoilusta.
Tilaisuuden kouluttajana toimii Tuija Koskimäki. Tuija Koskimäellä on vahva kokemus asiakaskokemuksen ja -kuuntelun kehittämisestä. Lisäksi hänellä on kokemusta henkilöasiakasliiketoiminnasta, projekti- ja muutosjohtamisesta, uusien toimintamallien ja tuotteiden kehittämisestä, niiden toteuttamisesta, lanseerauksesta, markkinoinnista ja kouluttamisesta.
Koskimäki on tehnyt vaativaa yritysyhteistyötä, antanut ohjausta palvelumuotoilussa yritysten toimeksiantoprojekteissa. Hän antaa kaupallisia koulutuksia mm. palvelumuotoilussa, innovointi-osaamisessa, asiakaskokemuksessa, viestinnästä ja muutosjohtamisessa. Tuija Koskimäki toimii lisäksi erinäisissä luottamustehtävissä kuten Etelä-Karjalan Ekonomien hallituksen jäsenenä, toiminnantarkastajana ja mentorina.
Ohjelma:
9.00
Tervetuloa!
9.05
Tutustuminen aiheeseen ja toisiimme
10.00
Palvelumuotoilu kehittämisotteena
10.45
Tauko
11.00
Asiakaslähtöiset menetelmät organisaation arjessa
12.00
Lounastauko
12.45
Työkaluja asiakasymmärryksen keräämiseen ja jäsentämiseen
14.15
Tauko
14.30
Työkaluja ideointiin ja prototypointiin
15.15
Miten vien palvelumuotoilua organisaationi tavaksi toimia
16.00
Valmennuspäivä päättyy
Osallistumismaksu:
Kauppakamarin jäsenille hinta on 510 € + alv 24 %, muille 690 € + alv 24 %.
Hyödynnä lisäosallistujan etu! Kun ilmoitat useamman kuin yhden osallistujan samaan etäkoulutukseen samasta organisaatiosta, maksaa ensimmäinen osallistuja täyden hinnan ja kaikki loput saavat koulutuksen -50% alennuksella. Ilmoittautumiset suoraan asiakaspalveluun: asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai 09 2286 0360.
Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä, ilmoittaudu viimeistään 8.2.2022.
Linkki vie sinut KauppakamariKauppaan.
(Etäkoulutukseen osallistuaksesi, valitse osallistumistapa "Etätoteutus")
Ilmoittaudu